Η δανέζικη πολυεθνική JYSK φθάνει στην Καλαμάτα

Πρώτη Δημοσίευση: 20/05/2017 18:10 - Τελευταία Ενημέρωση: 20/05/2017 18:10
Έγκαιρα, με αποκλειστικό του δημοσίευμα, το «Θάρρος» είχε αναφερθεί στη νέα επενδυτική προσπάθεια στην οδό Τσαμαδού, στο πρώην κατάστημα SHOPPING CITTY, ιδιοκτησίας Μανιαδάκη.
Προχθές αργά το βράδυ, στους διαδρόμους του Δημαρχείου Καλαμάτας, μάθαμε ότι στο κτήριο πρόκειται να φιλοξενηθεί ένας πολυεθνικός κολοσσός με είδη σπιτιού. Ειδικότερα, η εταιρεία JYSK , δανέζικων συμφερόντων, πολύ σύντομα, μετά την Πάτρα, επεκτείνεται στην Πελοπόννησο με ένα δεύτερο κατάστημα στην Καλαμάτα.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, την ανάπτυξή της επιταχύνει η JYSK στο πλαίσιο του πενταετούς πλάνου που προβλέπει δίκτυο 40 καταστημάτων στην Ελλάδα. Μόνο μέσα στο Μάιο άνοιξε δύο νέα καταστήματα, ένα στη Θεσσαλονίκη και το άλλο, όπως προαναφέραμε, στην Πάτρα.
 
Ποια είναι η JYSK
Η JYSK είναι μια πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων με είδη σπιτιού και διαθέτει πάνω από 2.400 καταστήματα σε 48 χώρες. Στα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος στην Ελλάδα, το Σεπτέμβριο του 2015, ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της JYSK, Lars Larsen, είχε δείξει την εμπιστοσύνη του στην Ελλάδα, δηλώνοντας: «Πιστεύουμε στην Ελλάδα, η οποία ήταν μία από τις τελευταίες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες δεν είχαμε ακόμα παρουσία. Έχουμε βρεθεί και στο παρελθόν σε χώρες που βρίσκονταν σε δύσκολη οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματά μας εκεί ήταν πολύ καλά. Στα καταστήματα JYSK οι πελάτες μας στην Ελλάδα θα μπορούν να βρουν εξαιρετικές προσφορές και να κάνουν ποιοτικές αγορές παρά την οικονομική κρίση».
Η JYSK διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα εννέα καταστήματα. Το άνοιγμα νέων καταστημάτων δείχνει την απόφαση της δανέζικης πολυεθνικής αλυσίδας να υλοποιήσει το πενταετές πλάνο της.
Ο Country Manager JYSK Ελλάδας και Ουγγαρίας, Sandor Szimeiszter, εξηγεί: « Η διοίκηση της εταιρείας είναι πολύ ικανοποιημένη με την απόδοση της ελληνικής θυγατρικής μας που αναπτύσσεται σύμφωνα με το πλάνο. Αυτό, σε μεγάλο βαθμό, αποδίδεται στις προσπάθειες της τοπικής ομάδας διοίκησης που είναι ικανή να υλοποιήσει τη φιλοσοφία της JYSK στην ελληνική αγορά και μας δίνει την αυτοπεποίθηση, ώστε να ανοίξουμε πολλά νέα καταστήματα μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Τον Μάιο ολοκληρώνουμε τα εγκαίνια τεσσάρων καταστημάτων μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες, ενώ ακόμα τέσσερα καταστήματα είναι προγραμματισμένα για να ανοίξουν μέχρι τα τέλη Αυγούστου και ακόμα περισσότερα είναι στο σχεδιασμό έως το τέλος του 2017».
Το κατάστημα της Πάτρας είναι το πρώτο της JYSK στην Πελοπόννησο, ενώ η επέκταση της δανέζικης εταιρείας τους επόμενους μήνες θα τη φέρει ακόμα πιο κοντά στο πλάνο της δημιουργίας μιας αλυσίδας καταστημάτων ειδών σπιτιού με πανεθνική κάλυψη.
 
Κολοσσός
Η Jysk σήμερα ελέγχει 2.300 καταστήματα σε 41 χώρες. Η Ελλάδα είναι μία από τις τελευταίες αγορές των Βαλκανίων στην οποία δεν είχε εισέλθει, με δεδομένο ότι διαθέτει καταστήματα τόσο στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία όσο και στις: ∆ανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Σλοβακία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισλανδία, Καναδά, Γροιλανδία, Νησιά Φερόε, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ουκρανία, Κόσσοβο,  Καζακστάν, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Σλοβενία, FYROM, Κροατία, Ιταλία, Ισπανία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Κίνα, Σερβία, Ινδονησία, Αρμενία, Μαυροβούνιο.
Στη Γερμανία και την Αυστρία, η εταιρεία λειτουργεί με το όνομα Danisches Bettenlager, ενώ έχει κέντρα διανομής σε Πολωνία, Σουηδία και Δανία, τα οποία εξυπηρετούν τα καταστήματα του δικτύου 24 ώρες το 24ωρο, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Η Jysk Group, που είναι γνωστή στη βόρεια Ευρώπη, ειδικά για τα έπιπλα κρεβατοκάμαρας, ανήκει στον 66χρονο επιχειρηματία Lars Larsen, του οποίου ο όμιλος το 2014 έκλεισε με κύκλο εργασιών 3,1 δισ. ευρώ .
Ιδρύθηκε το 1979 στη Δανία και σήμερα απασχολεί 20.000 εργαζομένους, ενώ μόνο το 2014 άνοιξε περισσότερα από 100 νέα καταστήματα διεθνώς.
Σήμερα, ο επικεφαλής του ομίλου Jysk Group είναι ο 435ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, μέλος της «χρυσής» λίστας Forbes με προσωπική περιουσία 4,1 δισ. δολ. Πριν από τη δημιουργία της αλυσίδας, ο κ. Larsen έζησε και μεγάλωσε σε ένα αγρόκτημα παραγωγής πατάτας.

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης


Σχόλια

Όταν λέμε επενδύσεις, εννοούμε η χώρα να παράγει αυτά που καταναλώνει. Το να ανοίγουν τα καταστήματα των πολυεθνικών με εμπορεύματα από το εξωτερικό, όχι μόνο δεν συμβάλλει στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, αντιθέτως επιδεινώνει την κατάσταση. Συνεπώς, δεν χαιρόμαστε για το άνοιγμα του καταστήματος και οι θέσεις εργασίας που πιθανόν να προκύψουν είναι "εικονικές", γιατί οι αληθινές θέσεις θα ήταν εάν πωλούνταν (και ) ελληνικά προϊόντα. Όσο για τις φθηνές τιμές, το ερώτημα είναι: εάν δεν παράγουμε τίποτε, όσο φθηνό και να είναι ένα προϊόν, που θα βρεθούν τα χρήματα να το αγοράσουμε;

Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Σχόλια με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο ή γραμμένα με greeklish ή δεν θα δημοσιεύονται. Συμπληρώστε τον αριθμό της εικόνας. Αυτή η ερώτηση γίνεται για να διαπιστωθεί εάν είστε άνθρωπος ή όχι και για την αποτροπή αυτοματοποιημένων υποβολών spam.

Σχετικές Ειδήσεις