Τουριστικό τρένο και η πρώτη προσέγγιση στη Μεσσήνη


Την αίτηση ματαίωσης διάλυσης της σύμβασης και καταβολής αποζημίωσης για τη διαμόρφωση της οδού Κρήτης από τη Φαρών έως την Ψαρών πρόκειται να συζητήσει σήμερα, μεταξύ άλλων θεμάτων, το Δ.Σ. Καλαμάτας.
Το έργο έπρεπε με βάση τη συμβατική προθεσμία να έχει ολοκληρωθεί στις 28 Μαρτίου 2011. Παρατάθηκε έως τις 30 Ιουνίου 2011, δόθηκε νέα παράταση έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2011 και στις 3 Οκτωβρίου 2011 η ανάδοχος κοινοπραξία υπέβαλε αίτηση για διάλυση της σύμβασης, που δεν έγινε δεκτή από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καλαμάτας, επειδή αναμενόταν, όπως αναφέρεται στο ιστορικό του έργου, η έγκριση δανείου από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Δόθηκε νέα παράταση προθεσμίας έως τις 30 Ιουλίου 2012, μία ακόμη έως 30 Οκτωβρίου 2012 και η τελευταία έως τις 30 Μαρτίου 2013.
Η διάλυση της σύμβασης του έργου έγινε με απόφαση του διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας στις 16 Απριλίου 2013.
Έξι ημέρες αργότερα ζητήθηκε από την κοινοπραξία να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ματαίωσης της διάλυσης της σύμβασης, δεδομένου ότι υπογράφηκε η δανειακή σύμβαση με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων κι εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του έργου.
Ο ανάδοχος ζήτησε στις 24 Απριλίου να ματαιωθεί η διάλυση της σύμβασης και να του καταβληθεί αποζημίωση 12.500 ευρώ για ζημιές που προκλήθηκαν από την καθυστέρηση έναρξης και τη διακοπή εργασιών, λόγω έλλειψης  χρηματοδότησης.
Έτσι, με βάση την εισήγηση, θα πρέπει να συγκροτηθεί μια τριμελής επιτροπή, που θα ελέγξει το βάσιμο των απαιτήσεων του αναδόχου και θα εκτιμήσει το ύψος της τυχόν αποζημίωσης που πρέπει να του χορηγηθεί.
Η αποζημίωση θα εγκριθεί στη συνέχεια από την προϊσταμένη αρχή, οπότε θα δοθεί μία ακόμη παράταση για την ολοκλήρωση του έργου, ίσως και η οριστική.
Χ.Χ.