Του Αντώνη Πετρόγιαννη
«Είδηση» διάρκειας μερικών ωρών φαίνεται πως ήταν το… τραπεζικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τον περιμετρικό της Καλαμάτας και το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Λεύκτρο- Σπάρτη.
Η κινητοποίηση των αρμόδιων υπουργών ήταν άμεση και έτσι το όποιο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε εν τη γενέσει του, με αποτέλεσμα οι εργασίες να συνεχίζονται πλέον κανονικά.
Πάντως, σε επικοινωνία που είχε το «Θ» χθες με παράγοντες της εργολαβικής κοινοπραξίας «Μορέας» μας είπαν ότι για το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου Λεύκτρο – Σπάρτη χθες έγιναν προσλήψεις εργαζομένων, ώστε να προχωρήσει όσο ο δυνατόν πιο γρήγορα, ενώ «πυρετός» εργασιών υπάρχει στον περιμετρικό δρόμο της Καλαμάτας, όπου το έργο έχει δοθεί σε υπεργολάβους.
Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, ολοκληρώνεται ο νότιος (δεξιός, με κατεύθυνση προς Μάνη) κλάδος της μεγάλης γέφυρας, μήκους άνω των 360 μέτρων, του περιφερειακού της Καλαμάτας, στο Νέδοντα. Η κατασκευή της γέφυρας, που προχωρεί απρόσκοπτα, γίνεται με τη μέθοδο της προβολοδόμησης και για το βόρειο κλάδο έχουν κατασκευαστεί τα μεσόβαθρα και απομένει ο φορέας. Όπως προκύπτει από το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση και των δύο κλάδων αναμένεται στα τέλη του 2013.
Επίσης, εκτελούνται εργασίες ανατολικά της οδού προς Σπάρτη, με κατεύθυνση προς Γιαννιτσάνικα.
Καίριο ζήτημα για την επιτάχυνση των εργασιών κατασκευής του περιφερειακού δακτυλίου της Καλαμάτας, ενός έργου αξίας 155 εκατ. ευρώ με τον οποίο θα ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος, είναι η απόδοση του εδάφους στην κοινοπραξία, ώστε να εργάζεται απρόσκοπτα.