Νεκρός 65χρονος άνδρας που παρασύρθηκε από μηχανή

Νεκρός 65χρονος άνδρας που παρασύρθηκε από μηχανή

Σειρά παρεμβάσεων προκειμένου να βελτιωθεί η ασφάλεια της οδού Μεσσήνης – Ριζόμυλου, συνολικού προϋπολογισμού 400.000 ευρώ, έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται στην περιοχή.
Με βάση τα χρήματα αυτά, θα ανανεωθεί κατά τόπους ο ασφαλτοτάπητας, θα κατασκευαστούν επενδεδυμένες τάφροι, θα τοποθετηθούν στηθαία ασφαλείας σε επικίνδυνες θέσεις, αλλά και σιδερένια κάγκελα σε υφιστάμενα τεχνικά έργα.
Τα επικίνδυνα τμήματα της συγκεκριμένης διαδρομής έχουν εντοπιστεί στον κόμβο της Ανάληψης (χθ 5+800-6+100) και στη διασταύρωση με δημοτικό δρόμο προς την παραλία της Βελίκας (χθ 6+600), όπου σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Μεσσηνίας του Δήμου Μεσσήνης και ιδιωτικού μελετητικού γραφείου συντάσσεται μελέτη κόμβων.
Τα τεχνικά έργα που προβλέπεται να κατασκευαστούν είναι τα εξής:
-Επενδεδυμένες τάφροι από χθ 0+800 έως 1+000 στην αριστερή πλευρά του δρόμου και από χθ 0+800 έως 0+950 στη δεξιά πλευρά. Οι κακότεχνες τσιμεντώσεις που έχουν γίνει από τους παρόδιους θα καθαιρεθούν, διότι συγκεντρώνουν τα όμβρια στο δρόμο.
-Επενδεδυμένες τάφροι από χθ 2+300 έως 2+700 στη δεξιά πλευρά του δρόμου.
-Επενδεδυμένες τάφροι από χθ 4+800 έως 5+000 στη δεξιά πλευρά του δρόμου.
-Επενδεδυμένες τάφροι από χθ 5+700 έως 6+100 στη δεξιά πλευρά του δρόμου.
Σε κάποια σημεία που θα γίνουν επενδεδυμένες τάφροι, οι οχετοί που υπάρχουν, θα επεκταθούν εξωτερικά με μια τσιμεντοσωλήνα και νέο φρεάτιο.
 
Αντιολισθητικός ασφαλτοτάπητας
Προβλέπεται, επίσης, τοποθέτηση υπόβασης (3Α) σε δύο στρώσεις και σε όποια σημεία χρειάζεται να επιχωθούν τάφροι που θα επενδυθούν, αλλά και ασφαλτόστρωση με αντιολισθητικό τάπητα στα εξής σημεία:
-Από χθ 0-100 έως 0+400
-Από χθ 0+900 έως 1+200
-Από χθ 1+600 έως 1+700
-Από χθ 2+000 έως 2+300
Επίσης, από τη χθ 7+800 έως 8+200 θα φρεζαριστεί ο παλιός ασφαλτοτάπητας που βρίσκεται στην Κοινότητα Βελίκας και θα τοποθετηθεί νέος αντιολισθητικός τάπητας.
 
Στηθαία ασφαλείας
Εκτός των παραπάνω, προβλέπεται και η τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας ως εξής:
-Στη χθ 1+400, στην αριστερή πλευρά του δρόμου, υπάρχει χαλασμένο στηθαίο που πρέπει να αντικατασταθεί
-Από χθ 1+800 έως 2+200 στη δεξιά πλευρά του δρόμου
-Από χθ 2+100 έως 2+300 στην αριστερή πλευρά του δρόμου
-Από χθ 2+500 έως 2+600 και στις δύο πλευρές του δρόμου
-Από χθ 3+800 έως 3+900 στη δεξιά πλευρά του δρόμου
-Από χθ 4+800 έως 5+000 στην αριστερή πλευρά του δρόμου.
-Από χθ 5+500 έως 5+700 στην αριστερή πλευρά του δρόμου.
-Από χθ 5+900 έως 6+000 στην αριστερή πλευρά του δρόμου
-Από χθ 9+100 έως 9+200 μέχρι τη γέφυρα Ριζόμυλου στην αριστερή πλευρά του δρόμου.
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται στην τεχνική έκθεση του έργου, τα μήκη των στηθαίων ασφαλείας είναι ενδεικτικά, ενώ σε όσα στηθαία τοποθετηθούν, είναι υποχρεωτική και η τοποθέτηση απολήξεων.      

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου