Ικανοποιητική η εξυπηρέτηση, με τα ΚΤΕΛ Υπεραστικό και Αστικό


 
 «Σας γνωρίζουμε ότι η κατάσταση όσον αφορά στο Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας και την εξυπηρέτηση που παρέχουν είναι καλή, καθώς διαθέτουν έμπειρο προσωπικό και εν γένει σύγχρονο στόλο, ενώ μπορεί να γίνει καλύτερη.
Οπωσδήποτε, τα πράγματα δεν είναι όπως τα περιέγραψαν όσοι σας υπέβαλαν παράπονα και σχόλια. Για δε τις ενέργειες του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, σας κοινοποιούμε επιστολή του Προέδρου του, την οποία μας κοινοποίησε».
Τα ανωτέρω επισημαίνει ο Δήμαρχος, με επιστολή του προς το Γενικό Γραμματέα Τουρισμού Αναστάσιο Λιάσκο, σε απάντηση επιστολής του δευτέρου με αναφερόμενα παράπονα σχετικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση μέσω ΚΤΕΛ.
 Ο Δήμαρχος τονίζει, επίσης, τα ακόλουθα: «Ο Δήμος Καλαμάτας βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας ΑΕ και το Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας, επιβοηθώντας τη δραστηριότητά τους, η οποία είναι κρίσιμη για την εξυπηρέτηση των μονίμων κατοίκων και των επισκεπτών, κρινόμενη δε στο πλαίσιο της συνολικής οικονομικής συγκυρίας είναι ικανοποιητική.
 Η προσπάθεια όλων μας είναι να γίνει καλύτερη». Αναφέρεται, δε, στις ενέργειες του Δήμου Καλαμάτας για την αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην περιφέρειά του.
Α.Π.