«Δεν υφίσταται ενδεχόμενο κατάργησής του» τονίζεται σε απάντηση που απέστειλε στην επιστολή του δημάρχου Τριφυλίας, Κώστα Κόλλια, για τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση πελατών από τις ελλείψεις στο κατάστημα της ΔΕΗ Φιλιατρών, ο γενικός διευθυντής της Επιχείρησης, Λάζαρος Καραλάζος. Μάλιστα, στην απαντητική επιστολή σημειώνεται η ικανοποιητική λειτουργία του εν λόγω καταστήματος!
Κατά το γενικό διευθυντή της ΔΕΗ, παράγοντες που δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων της Επιχείρησης είναι οι ελλείψεις σε προσωπικό και η επιβάρυνση με πρόσθετες δραστηριότητες. Εξ αυτών προκύπτει ότι λιγότεροι εργαζόμενοι καλούνται να διαχειριστούν πολύ μεγαλύτερο όγκο θεμάτων ιδιαίτερης πολυπλοκότητας.
Ακολούθως, αναφέρεται ότι καταβάλλεται προσπάθεια οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό να καλύπτονται με έκτακτο προσωπικό και μέσω εσωτερικών μετακινήσεων. Για το Κατάστημα Φιλιατρών, τονίζεται συγκεκριμένα: «Το Κατάστημά μας στα Φιλιατρά που αναφέρεστε, αντίθετα με τα παραπάνω, βρίσκεται σε ικανοποιητική λειτουργία, αφού υπηρετούν σε αυτό δύο τακτικοί υπάλληλοι και δεν υφίσταται ενδεχόμενο κατάργησής του. Το Ταμείο λειτουργεί εκ περιτροπής δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Πέμπτη), καλύπτοντας τις ανάγκες για πληρωμές της περιοχής, ενώ η εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα εμπορικά θέματα γίνεται κανονικά σε καθημερινή βάση».