«Δεν έχουμε τέτοιες καταγγελίες» απαντά το ΚΤΕΛ στον ιδιοκτήτη Ταξί


Απάντηση έδωσε το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας στα όσα κατήγγειλε χθες και στο «Θάρρος» ιδιοκτήτης ταξί από τη Μεσσήνη, για ζητήματα που αφορούν στη μεταφορά μαθητών.
Υπενθυμίζεται ότι ο ιδιοκτήτης ταξί κατήγγειλε ότι γίνονται εικονικά δρομολόγια και πληρώνονται, ενώ «τσουβαλιάζονται» μαθητές προκειμένου  να γίνονται λιγότερα δρομολόγια από αυτά που χρεώνουν.
 
Απάντηση
Η απάντηση του προέδρου του ΚΤΕΛ, Κοσμά Σαράντου, έχει ως εξής: «Η εταιρεία μας για την εκτέλεση του έργου της μεταφοράς των μαθητών συνεργάζεται με πολλούς ιδιοκτήτες ταξί. Είναι αλήθεια ότι καθυστερούν οι πληρωμές των ταξί, αυτό όμως οφείλεται στο ότι καθυστερεί η πληρωμή της εταιρείας μας από το Δημόσιο για το αντίστοιχο έργο. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, όμως, σας διαβεβαιώνουμε ότι η πληρωμή των ιδιοκτητών ταξί προηγείται της εξόφλησης των οφειλών του Δημοσίου προς την εταιρεία μας. Η εταιρεία δεν αποφεύγει να υπογράψει συμβάσεις με τους ιδιοκτήτες ταξί, ούτε διανοείται να τους πληρώσει λιγότερα από τα συμφωνηθέντα. Απλώς, λόγω του ότι τα δρομολόγια τροποποιούνται διαρκώς κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, η τελική σύμβαση μεταξύ ΚΤΕΛ και Π.Ε. Μεσσηνίας για το σχολικό έτος 2012 – 2013 υπογράφηκε στο τέλος του σχολικού έτους, στις 17-6-2013. Επιπλέον, λόγω της οικονομικής κρίσης, ζητείται από το Δημόσιο κάθε έτος έκπτωση στις τιμές της αρχικής σύμβασης. Όπως γίνεται αντιληπτό, η εταιρεία μας, ειδικά στις αρχές κάθε σχολικού έτους, δε δύναται να γνωρίζει τα τελικά δρομολόγια και, κυρίως, τις τιμές αυτών, κάτι που συμβαίνει και για το φετινό σχολικό έτος. Παρ’ όλα αυτά, πάντα ερχόμαστε σε συμφωνία με τους ιδιοκτήτες ταξί, με αίσθημα ευθύνης, στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας και γιατί, πάνω απ’ όλα, προέχει η μεταφορά των μαθητών με ασφάλεια, και δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα στον καθορισμό των τιμών με τους ιδιοκτήτες ταξί.
 
Εικονικά δρομολόγια
Για ό,τι αφορά εικονικά δρομολόγια και για μαθητές καταγεγραμμένους σε επίσημες καταστάσεις οι οποίοι όμως δεν πάνε σχολείο ή έχουν σταματήσει, αλλά τα δρομολόγια εμφανίζονται κανονικά, δεν έχει υποπέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψή μας, δεν είμαστε αρμόδιοι να απαντήσουμε, αλλά το σημαντικότερο, είναι σχεδόν αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο, από τη στιγμή που η μεταφορά των μαθητών βεβαιώνεται μηνιαίως και από τους αντίστοιχους διευθυντές των σχολικών μονάδων.
Για ό,τι αφορά τον αριθμό των μαθητών, η εταιρεία μας ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών, μισθώνει και πληρώνει τα ανάλογα αυτοκίνητα. Οι επτά μαθητές θα μεταφερθούν με δύο μισθωμένα αυτοκίνητα. Εάν για οποιονδήποτε λόγο μεταφέρονται με ένα αυτοκίνητο, τότε θα πρέπει να επέμβει η Αστυνομία, ο διευθυντής της σχολικής μονάδες και, κατόπιν σχετικής καταγγελίας, η εταιρεία μας. Τέτοια καταγγελία δεν υπάρχει στην εταιρεία μας.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει το έργο της μεταφοράς μαθητών τα τελευταία τουλάχιστον είκοσι χρόνια, ένα έργο τεράστιο, που απαιτεί υπευθυνότητα, συνέπεια και, κυρίως, ασφάλεια. Η εταιρεία μας πληροί τις προδιαγραφές αυτές, εκτελεί τη μεταφορά περίπου 5.000 μαθητών σε καθημερινή βάση, σε ένα οδικό δίκτυο μάλλον επιεικώς απαράδεκτο, με δρόμους στενούς, με επικίνδυνες στροφές, με κατεστραμμένο οδόστρωμα και κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Υπήρχε και υπάρχει σχεδόν καθημερινή συνεννόηση του ΚΤΕΛ με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων για τις ώρες άφιξης και αναχώρησης των μαθητών, ανάλογα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της κάθε σχολικής μονάδας. Ευτυχώς όλα αυτά τα διδακτικά έτη ουδέποτε παρουσιάσθηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα, δεν παραπονέθηκε κάποιος γονέας ότι κάποιος μαθητής δε μεταφέρθηκε στο σχολείο ή στην κατοικία του, αλλά κυρίως δεν παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα με την ασφάλεια των μαθητών. Υπάρχουν πολλά προβλήματα για το φετινό σχολικό έτος 2013 – 2014, που οφείλονται κυρίως στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, αλλά πιστεύουμε ότι και αυτά σύντομα θα λυθούν».