Σοβαρές καταγγελίες για εικονικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών!

Σοβαρές καταγγελίες για εικονικά  δρομολόγια μεταφοράς μαθητών!

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑΞΙ: «ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΠΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ»
 

Της Βίκυς Βετουλάκη
 
Απίστευτα είναι όσα καταγγέλλει ιδιοκτήτης ταξί που συνεργάζεται με το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας για ζητήματα που αφορούν στη μεταφορά μαθητών, για τα οποία και ενημέρωσε ήδη την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, ενώ τα πλήρη στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας.
Μεταξύ άλλων, καταγγέλλει το ΚΤΕΛ πως σκοπίμως χρονοτριβεί με ορισμένους ιδιοκτήτες ταξί και δεν υπογράφει σύμβαση μαζί τους, προκειμένου να τους καταβάλει στο τέλος λιγότερα χρήματα από τα συμφωνηθέντα. Επίσης, περιγράφει την εκτέλεση εικονικών δρομολογίων μεταφοράς μαθητών, που όμως πληρώνονται κανονικά, αλλά και περιστατικό όπου επτά μαθητές στοιβάζονται σε ένα αυτοκίνητο, ώστε να γίνεται ένα και μόνο δρομολόγιο αντί τριών! Φυσικά, η πληρωμή αφορά τα τρία δρομολόγια.
 
Πολλά «στραβά» και παράνομα
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη ταξί, το έργο μεταφοράς των μαθητών αναλαμβάνει το ΚΤΕΛ και αυτό με τη σειρά του τους αναθέτει έργο μεταφοράς όπου τα δρομολόγια του συγκοινωνιακού φορέα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν. Παλαιότερα, γινόταν και απευθείας μίσθωση σε ιδιοκτήτες ταξί, ενώ τη μεταφορά μπορούσαν να αναλάβουν και ιδιώτες, όταν δεν υπήρχε ενδιαφέρον από επαγγελματίες.
Πλέον έχει απαγορευθεί η μεταφορά των μαθητών από ιδιώτες, ενώ, όπως πληροφορηθήκαμε από την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, έχουν ενημερωθεί οι διευθυντές όλων των σχολικών μονάδων να αναφέρουν οτιδήποτε «στραβό» ή παράνομο.
Ωστόσο, όπως καταγγέλλει ο ιδιοκτήτης ταξί, πολλά παράνομα συμβαίνουν, τα οποία δεν είναι δυνατόν να μην αντιλαμβάνονται οι διευθυντές των σχολείων.
 
Σοβαρές καταγγελίες
Ο ίδιος δεν έχει πληρωθεί ακόμα για το μεταφορικό έργο της προηγούμενης χρονιάς, ενώ αναφέρθηκε και σε συνάδελφό του στον οποίο οφείλονται χρήματα εδώ και 2,5 χρόνια.
Κατήγγειλε δε, ότι το ΚΤΕΛ τους καλεί στην αρχή της χρονιάς και τους αναθέτει το μεταφορικό έργο, όμως στη συνέχεια σκοπίμως αποφεύγει να υπογράψει σύμβαση με κάποιους από αυτούς. Όπως ανέφερε, στο τέλος το ΚΤΕΛ τους ενημερώνει ότι θα πληρωθούν με ποσό που είναι λιγότερο από αυτό που είχε συμφωνηθεί αρχικά.
Επίσης, κατήγγειλε ότι υπάρχουν και εικονικά δρομολόγια, μιλώντας για μαθητές που είναι καταγεγραμμένοι στην επίσημη κατάσταση, όμως δεν πάνε σχολείο ή έχουν σταματήσει. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει μεταφορικό έργο, αλλά τα δρομολόγια εμφανίζονται κανονικά.
Τέλος, μίλησε και για το εξής περιστατικό: σε ιδιοκτήτη ταξί έχουν ανατεθεί τρία δρομολόγια, όμως εκτελεί μόνο ένα, «φορτώνοντας» στο αυτοκίνητο επτά παιδιά μαζί!
Σε ερώτηση αν αυτά συμβαίνουν φέτος, είπε πως συνέβαιναν και τη σχολική χρονιά 2011-2012, λέγοντας, όμως, χαρακτηριστικά: «Επί Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης γίνονταν περισσότερα»…
Οι καταγγελίες είναι ιδιαίτερα σοβαρές, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως επί Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης είχαν  κατατεθεί ακόμα και μηνύσεις για το θέμα αυτό. Συγκεκριμένα, ο τότε επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Χρήστος Μαλαπάνης, είχε μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου για μεθόδευση από την πλειοψηφία της Νομαρχιακής Επιτροπής Οικονομικών Θεμάτων του διαγωνισμού για τη μεταφορά των μαθητών, προκειμένου να αναλάβει το έργο το Υπεραστικό  ΚΤΕΛ, που τότε κόστιζε κοντά στα 4 εκατομμύρια ευρώ! Τα όσα είχε πει προκάλεσαν τη μήνιν του τότε αντινομάρχη και υπεύθυνου για τα θέματα αυτά, Άγγελου Κωτσιόπουλου, ο οποίος είχε καταθέσει μήνυση κατά του κ. Μαλαπάνη.