Μήνυση και αγωγή κατά σούπερ μάρκετ της Καλαμάτας

Μήνυση και αγωγή κατά  σούπερ μάρκετ της Καλαμάτας

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου

Με μήνυση και αγωγή κατά σούπερ μάρκετ της Καλαμάτας απάντησε αλλοδαπός ο οποίος κατηγορήθηκε από τους υπευθύνους του καταστήματος ως κλέφτης και απατεώνας, επειδή θέλησε να επιστρέψει ένα αερόθερμο που είχε αγοράσει, θεωρώντας το ως ελαττωματικό, διαθέτοντας, μάλιστα, τη σχετική απόδειξη αγοράς.
Το περιστατικό, όπως μας ενημέρωσε η δικηγόρος του, συνέβη στις 5 Δεκεμβρίου, όταν ο εν λόγω θέλησε να επιστρέψει το προϊόν. Με το κατάστημα γεμάτο κόσμο και την υπεύθυνη να φωνάζει έντονα, ο αλλοδαπός επικοινώνησε με τη δικηγόρο του, αλλά και με την Αστυνομία. Όταν οι αστυνομικοί προσήλθαν, οδηγήθηκαν από την υπεύθυνη σε ξεχωριστό χώρο, όπου αυτή ανέπτυξε τους ισχυρισμούς της, χωρίς να δοθεί η ευκαιρία στον πελάτη να αναπτύξει τους δικούς του.
Οι αστυνομικοί τον πληροφόρησαν πως θα μπορούσε να περάσει από το Τμήμα για να καταθέσει τις απόψεις του, όπως και έπραξε, καταθέτοντας ταυτόχρονα μήνυση για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση, ενώ θα υποβληθεί και αγωγή.
Μιλώντας στο «Θ», η δικηγόρος του αλλοδαπού παρατήρησε πως δεν είναι σωστή η συμπεριφορά που επιδείχθηκε στον πελάτη της. Χαρακτήρισε ανεξήγητο το λόγο που προκάλεσε όλη αυτή τη φασαρία και εξέφρασε την άποψη πως το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας.
Σημείωσε, όμως, ότι ο πελάτης της έχει δίκιο, όταν για ένα προϊόν 20 ευρώ μπήκε στη διαδικασία να υποβάλει μήνυση, πληρώνοντας 160 ευρώ περίπου, ενώ ετοιμάζεται και για την άσκηση αγωγής, πληρώνοντας 300 ευρώ. «Δεν μπαίνει κανείς σε τέτοιον κόπο και σε τόσα έξοδα αν δεν έχει δίκιο», είπε χαρακτηριστικά.

Κι άλλο περιστατικό
Πάντως, είναι το δεύτερο περιστατικό που συμβαίνει μέσα σε μία εβδομάδα. Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που είχαμε δημοσιεύσει τη διαμαρτυρία ενός Έλληνα πελάτη, του ίδιου σούπερ μάρκετ, ο οποίος είχε την ατυχία να παρουσιαστεί στο κατάστημα δύο φορές μέσα σε μια ημέρα για να αγοράσει διάφορα προϊόντα. Ο συγκεκριμένος οδηγήθηκε στα αποδυτήρια και εκεί δέχθηκε σωματικό έλεγχο, επειδή θεωρήθηκε ύποπτος, χωρίς να βρεθεί κάποιο αντικείμενο πάνω του που θα δικαιολογούσε τον έλεγχο.
Μολονότι του ζητήθηκε συγγνώμη, δεν μπορούσε να ηρεμήσει, θεωρώντας ότι στιγματίστηκε στα μάτια όλων των παρισταμένων εκείνη την ώρα στο κατάστημα. Όπως δε μας είχε πει, αναγκάστηκε να καταφύγει στη λήψη ηρεμιστικών χαπιών για να συνέλθει, θεωρώντας ως μεγάλη ντροπή αυτό που του συνέβη.
Το έτερο κοινό στοιχείο στις δύο περιπτώσεις είναι ότι αμφότεροι ένιωσαν προσβολή της προσωπικότητάς τους, αφού δεν υπήρχαν στοιχεία που να συνηγορούν στα όσα τους κατηγόρησαν.
Προφανώς, κάποιοι εξακολουθούν να παραμένουν ευαίσθητοι και να επαναστατούν, όταν αδικούνται…