Μετά τους Αντώνη Καλογερόπουλο και Φάνη Κάνιστρα, δύο ακόμη ποδοσφαιριστές της Καλαμάτας άνοιξαν το δρόμο του «αποχαιρετισμού». Ο λόγος για τον 25χρονο μέσο Χρήστο Ρήγα και τον 19χρονο μέσο, Γιώργο Μπλέτσα, που ειδοποιήθηκαν από ανθρώπους της ομάδας ότι δεν συμπεριλαμβάνονται στα πλάνα του Μίλτου Γκόφα και είναι ελεύθεροι να ψάξουν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους. Κι αν για τον νεαρό Ηπειρώτη μέσο, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη, μιας και φαίνεται ότι δεν έπεισε για τις δυνατότητές του, οπότε και αποκτήθηκε, δεν μπορούμε να πούμε για τον Καλαματιανό μέσο το ίδιο. Ο Ρήγας αγωνίστηκε πέρυσι μετά το Γενάρη με επιτυχία, ενώ στο ξεκίνημα της χρονιάς ήταν στις βασικές επιλογές του Νίκου Κακαλέτρη. Ωστόσο ο κ. Γκόφας είχε προφανώς άλλη άποψη για τις ικανότητες του πολυσύνθετου μέσου και γι’ αυτό εισηγήθηκε τη λύση της συνεργασίας. Το τυπικό μέρος θα κλείσει μέσα στα επόμενα 24ωρα, οπότε και αναμένεται η συνάντηση του Ρήγα με τον πρόεδρο της Μαύρης Θύελλας, Γιώργο Ράλλη.
Προφορική η συμφωνία με Λιόλιο
Από την άλλη πλευρά, όσο πλησιάζει η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου, τόσο και πιο έντονα θα κινείται η ομάδα της Καλαμάτας, που στοχεύει στην ενίσχυση με τουλάχιστον 2-3 καλούς ποδοσφαιριστές. Ένας εξ αυτών θεωρείται ο Νίκος Λιόλιος, με τον οποίο έχει επέλθει προφορική συμφωνία, ενώ παράλληλα γίνονται μια σειρά διεργασιών και επαφών με άλλους παίκτες, τους οποίους ο κ. Γκόφας φαίνεται να γνωρίζει αρκετά καλά έχοντας ξεκάθαρη γνώμη.
Επιστροφή σήμερα στο γήπεδο και ξεκίνημα της προετοιμασίας για Μανωλάδα
Στα αγωνιστικά τέλος, ολοκληρώνεται σήμερα το διάστημα ξεκούρασης των παικτών της Καλαμάτας, αφού είναι προγραμματισμένη για το μεσημέρι η επιστροφή στο γήπεδο. Ο κ. Γκόφας ξεκινά να προσαρμόζει τα πλάνα του για τον αγώνα στη Μανωλάδα, και πιθανότατα θ’ αφήσει μονάχα μια μέρα ξεκούρασης στους παίκτες, αυτή της Πρωτοχρονιάς. Θυμίζουμε ότι για το κρίσιμο αυτό παιχνίδι, δεν υπολογίζεται ο τιμωρημένος Πούτσης, που ταλαιπωρείται και από τραυματισμό, ενώ ερωτηματικό κρίνεται το επίπεδο ετοιμότητας του Νίκου Τριανταφυλλάκη.
Του Νίκου Μπαλόπουλου