Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών


Από 20 Αυγούστου – εκτός απροόπτου – η επαναλειτουργία του δημόσιου ΚΤΕΟ
 
Της Βίκυς Βετουλάκη
 
Σοβαρά παράπονα έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες από πολίτες για δυσλειτουργία της Διεύθυνσης Μεταφορών Μεσσηνίας, τα οποία έχουν φτάσει μέχρι και το γραφείο του περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη.
Τις ημέρες αυτές η υπηρεσία λειτουργούσε με πολύ λίγους υπαλλήλους, με αποτέλεσμα, μάλιστα, μία από αυτές να μην μπορεί να λειτουργήσει καθόλου το Πρωτόκολλο και το ρόλο της γραμματείας να αναλάβει ο ίδιος ο διευθυντής.
Από την πλευρά των εργαζομένων, το μέλος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών και υπάλληλος στην εν λόγω υπηρεσία, Δημήτρης Φαββατάς, υπογράμμισε μιλώντας στο «Θάρρος» ότι είναι σημαντικά μειωμένος ο αριθμός, σε μια υπηρεσία με μεγάλο φόρτο εργασίας και ευρεία συναλλαγή με το κοινό. Επίσης, μίλησε ευθέως για διοικούντες που προσπαθούν να απαξιώσουν τόσο τη Διεύθυνση όσο και το δημόσιο ΚΤΕΟ, που είναι κλειστό από το Γενάρη του 2013 και πιθανότατα θα ξεκινήσει από το τέλος του επόμενου μήνα να λειτουργεί.
 
Προβλήματα λειτουργίας
Ο κ. Φαββατάς παρατήρησε ότι έχουν δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες των Περιφερειών, από τις αποχωρήσεις και την κινητικότητα υπαλλήλων, με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν όπως πρέπει.
Συγκεκριμένα για τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών, επισήμανε ότι το πρόβλημα έγινε εντονότερο με την αποχώρηση 6 ατόμων που απασχολούνται με 5μηνα, ενώ η Γραμματεία και το Πρωτόκολλο έχουν απομείνει με ένα άτομο. Το δε δημόσιο ΚΤΕΟ παραμένει κλειστό από τον Ιανουάριο του 2013, προκειμένου να λάβει πιστοποίηση. Κατά τον κ. Φαββατά, πιθανότατα θα ξεκινήσει από τις 20 Αυγούστου, αλλά η λειτουργία του θα είναι οριακή με τους υπαλλήλους που θα έχει.
 
ΚΤΕΟ
Οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών μαζί με του ΚΤΕΟ είναι 20-25 και όπως είπε ο κ. Φαββατάς, μέσα στην επόμενη διετία έχουν δικαίωμα να αποχωρήσουν περίπου 10 άτομα: «Οι διοικούντες κάνουν τεχνάσματα μεταφέροντας υπαλλήλους από το ένα πόστο στο άλλο και από τη μια θέση στην άλλη. Φαίνεται, θέλουν να απαξιώσουν ακόμα περισσότερο τις δημόσιες υπηρεσίες. Το δημόσιο ΚΤΕΟ έχει έσοδα 35.000 ευρώ το μήνα και είναι κλειστό εδώ και 20 μήνες, για να γίνει μια πιστοποίηση, η οποία αν ήταν ιδιωτική επιχείρηση, θα είχε ολοκληρωθεί μέσα σε μια εβδομάδα. Χάνει το δημόσιο έσοδα 35.000 ευρώ το μήνα, για να γίνει ένα έργο κόστους 39.000 ευρώ, διάρκειας 20 μηνών, προς όφελος φυσικά του ιδιωτικού τομέα! Αυτά γίνονται εσκεμμένα. Μεταφέρουν υπαλλήλους από το ΚΤΕΟ στη Διεύθυνση για να λειτουργήσει η υπηρεσία. Αυτή τη στιγμή στο ΚΤΕΟ γίνονται δοκιμαστικά. Παίρνουν τους υπαλλήλους, τους πάνε στη Διεύθυνση, και καθυστερεί η ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης, ώστε να ξεκινήσει  η λειτουργία του ΚΤΕΟ».