Συνέχεια στη διαμάχη που έχει ξεσπάσει τελευταία στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης σχετικά με αδιαφανείς συναλλαγές και διαδικασίες στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, έδωσε χθες, απαντώντας στη σχετική δήλωση του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Γ. Τσώνη, ο δήμαρχος Στάθης Αναστασόπουλος.
Θέλοντας, όπως είπε, να δοθεί τέλος σε αυτό το θέμα, πληροφόρησε τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης πως ζητά από το ΣΔΟΕ εγγράφως να ελέγξει τα πάντα (λογαριασμούς, περιουσιακή κατάσταση κ.λπ.) σχετικά με τον ίδιο και την οικογένειά του.
«Θεωρώ», σημείωσε, «ότι μόνο το ΣΔΟΕ ως επίσημος ελεγκτικός μηχανισμός του κράτους είναι ο πλέον αξιόπιστος να διενεργήσει οικονομικούς ελέγχους. Εύχομαι και ελπίζω το ίδιο να πράξουν και οι υπόλοιποι επικεφαλής των παρατάξεων, ο κ. Τσώνης, ο κ. Σαμπαζιώτης και ο κ. Αποστολόπουλος».
Ο κ. Αναστασόπουλος ανέφερε, επίσης, ότι με πρωτοβουλία του στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου πρότεινε, με στόχο να αποκατασταθεί η αλήθεια, να επικρατήσει η διαφάνεια, να φιμωθεί η παραφιλολογία και να ξεδιαλύνει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα περί διαπλοκής, να ανοίξουν οι προσωπικοί του λογαριασμοί. Ταυτόχρονα, προέτρεψε και τους επικεφαλής των άλλων παρατάξεων να κάνουν το ίδιο.
Εξέφρασε τη λύπη του για τη διαστρέβλωση, όπως τη χαρακτήρισε, της πραγματικότητας, με ανακρίβειες, από το «Θ» και την «Ελευθερία», διανέμοντας ταυτόχρονα και τα επίσημα πρακτικά της συνεδρίασης, ενώ αναρωτήθηκε αν είναι θέμα σκόπιμης διαστρέβλωσης ή ατυχούς διατύπωσης.
Όσον αφορά στους χαρακτηρισμούς που εξαπέλυσε ο κ. Τσώνης στον Τύπο, απάντησε πως «είναι σαφές ότι δεν έχει ακόμη αντιληφθεί και αποδεχθεί ή σκοπίμως αγνοεί ότι ο δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο έχουν εκλεγεί από τους δημότες μας και ανακηρυχτεί από το αρμόδιο δικαστήριο. Δεδομένου ότι δεν υφίσταται θεσμός “δημάρχου κατά παραχώρηση”, εύκολα μπορεί κανείς να πει ότι η εν λόγω διατύπωση είναι απόρροια της πικρίας του κ. Τσώνη, ως υποψήφιου δημάρχου του 29%.
Τέλος, φαίνεται να αρέσουν στον κ. Τσώνη οι λόγιες εκφράσεις, που όμως δε μας συνηθίζει στον προφορικό του λόγο. Φέρεται να είπε ότι “το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη”. Του ανταπαντώ με την αρχαιοελληνικής καταγωγής φράση, “μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι”».