Ξαναλειτουργεί το δημόσιο ΚΤΕΟ Μεσσηνίας


Σε λειτουργία τέθηκε από την Πέμπτη το δημόσιο ΚΤΕΟ Μεσσηνίας, έπειτα από 20 μήνες που παρέμεινε κλειστό περιμένοντας μια πιστοποίηση, που θα έπρεπε να έχει εκδοθεί σε μία εβδομάδα, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες στους δημοσιογράφους το μέλος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας, Δημ. Φαββατάς.
Όπως είπε, χρειάστηκε ένα 20μηνο για να καταλάβουν το υπουργείο Μεταφορών και η Περιφέρεια Πελοποννήσου την ανάγκη επαναλειτουργίας του δημόσιου ΚΤΕΟ, χρονικό διάστημα κατά το οποίο, μόνο από τη Μεσσηνία, το Δημόσιο έχασε 700.000 ευρώ περίπου, σε μια εποχή που η Ελλάδα έχει τεράστια ανάγκη από έσοδα.
Αφού επέρριψε ευθύνες τόσο στο υπουργείο όσο και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για την καθυστέρηση που σημειώθηκε, κάλεσε τους πολίτες να εμπιστευθούν ξανά το δημόσιο ΚΤΕΟ, επειδή θα έχουν μόνο οφέλη.
Ανέφερε ότι υπάρχει μείωση παραβόλου από 20-40% σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικό τιμολόγιο για ανέργους, πολύτεκνους, δημόσιες υπηρεσίες και ομάδες επαγγελματιών με περισσότερα από δέκα οχήματα, ενώ μίλησε για άμεση εξυπηρέτηση χωρίς καθυστέρηση και ύπαρξη εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας.
Εξέφρασε ακόμη την άποψη ότι μπορεί να μειωθεί ακόμη περισσότερο το παράβολο, θέμα που θα θέσει, όπως είπε, αύριο, κατά τη συνάντηση των μελών της Ομοσπονδίας. Κατά την άποψή του η μείωση του παραβόλου για τον έλεγχο των οχημάτων είναι εφικτή και από τα 40 ευρώ που είναι σήμερα να μειωθεί στα 23 ευρώ, όπως ήταν προτού τεθούν σε λειτουργία τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
«Επιβάλλεται να γίνει αυτή η μείωση, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία όλοι οι πολίτες να περάσουν από έλεγχο τα οχήματά τους, καθώς λόγω της κρίσης ένας τεράστιος αριθμός οχημάτων κυκλοφορεί χωρίς τεχνικό έλεγχο, γεγονός που επιβαρύνει κατά πολύ τις συνθήκες οδικής ασφάλειας», είπε χαρακτηριστικά και στη συνέχεια ζήτησε από την Περιφέρεια Πελοποννήσου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, παρέχοντας και γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός με το ιδιωτικό και ο καθένας να έχει περιθώριο επιλογής. Πρόσθεσε δε, πως θα ζητηθεί να γίνεται έλεγχος και στα δίκυκλα, ενώ ανέφερε, τέλος, τη μεροληπτική, υπέρ των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, στάση της κυβέρνησης, λέγοντας πως ενώ στην αρχή εισέπραττε 10% από τα έσοδα, τώρα εισπράττει 1 ευρώ ανά αυτοκίνητο.         

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου