Μας υποσχέθηκε ο υπουργός Μιχ. Χρυσοχοΐδης σε συνάντησή του με το δήμαρχο Παν Νίκα
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, δε θέλει να χαλάσει την… καρδιά σε κανέναν δήμαρχο ή περιφερειάρχη, όταν τον επισκέπτονται στο γραφείο του ή όταν βρίσκεται ο ίδιος σε διάφορα υπό κατασκευή έργα.
Έτσι, στη χθεσινή συνάντηση με το δήμαρχο Καλαμάτας, Π. Νίκα, παρουσία του αντιδημάρχου Σαρ. Μαρινάκη, αλλά και των διευθυντών του υπουργείου κ.κ. Καρνέση, Μακρή και Παπαγεωργίου, έκανε δεκτά σχεδόν όλα τα αιτήματα που τέθηκαν. Μάλιστα, για τον «ταλαιπωρημένο» από υποσχέσεις δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος υποστήριξε ότι προβλέπονται 80 εκατομμύρια ευρώ, για το 2015, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που έδωσε χθες το μεσημέρι στη δημοσιότητα η Δημοτική Αρχή, τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα παρακάτω:
Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Ο κ. Νίκας ζήτησε την επιβεβαίωση ότι στο πλαίσιο κατασκευής του Περιφερειακού συμπεριλαμβάνονται και οι δρόμοι διασύνδεσής του με την πόλη της Καλαμάτας (κόμβος Καρέλια, οδός Αθηνών, ολοκλήρωση κατευθύνσεων κόμβου Λεΐκων, τελευταίο τμήμα οδού Βασιλέως Γεωργίου).
Ο υπουργός έδωσε την κατηγορηματική διαβεβαίωσή του για την κατασκευή αυτών των έργων και ότι το κόστος για την κατασκευή τους θα προβλέπεται από σχετικό νόμο που θα ψηφιστεί από τη Βουλή.
Β. ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ- ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ: Για το σπουδαιότατο αυτό έργο ανάπτυξης, για το οποίο ο Δήμος Καλαμάτας διαχρονικά επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2015 υπάρχει πρόβλεψη κατασκευής αυτού του μεγάλου οδικού άξονα, με το ποσό των 80 εκατ. ευρώ.
Γ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΝΕΑΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Ο δήμαρχος ζήτησε αυτός ο δρόμος να χαρακτηριστεί ως δευτερεύον επαρχιακό δίκτυο (μέχρι τώρα δεν έχει γίνει χαρακτηρισμός), για να εξυπηρετηθούν επαγγελματίες και επιχειρηματίες (κόμβος πρόσβασης). Ο υπουργός δεσμεύτηκε για τη ρύθμιση και αυτού του θέματος.
Δ. ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Τέλος, παρουσιάστηκε στον υπουργό η κατάσταση των δρόμων του Δήμου Καλαμάτας, από άποψη κυρίως ασφάλειας, και ζητήθηκε η συνδρομή του.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη