Η Volkswagen ψήφισε Μεσσηνία


Ο αυτοκινητικός κολοσσός της Volkswagen πραγματοποίησε, ως γνωστόν, στην Πύλο την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Passat, προσκαλώντας πάνω από 20.000 στελέχη και συνεργάτες από όλο τον κόσμο.
Ο όγκος της εκδήλωσης ήταν τόσο μεγάλος, ώστε δικαίως κάποιοι αναφέρουν ότι ήταν η μεγαλύτερη που έχει γίνει στη χώρα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, με τους Γερμανούς να αφήνουν πάνω από 70 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η τουριστική περίοδος στη γύρω περιοχή παρατάθηκε για ακόμα τρεις μήνες.
Παράλληλα, η απόφαση της εταιρείας να πραγματοποιήσει μια τόσο μεγάλη εκδήλωση -διάρκειας τριών μηνών- σε ένα μόνο μέρος, είναι και μία ψήφος εμπιστοσύνης τόσο στις δυνατότητες των Ελλήνων όσο και στην εταιρεία που κίνησε γη και ουρανό για να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση και η εκπαίδευση επί ελληνικού εδάφους, της Kosmocar A.E., της εισαγωγικής της VW (και των Audi, Bentley, Ducati).
Σημειώστε, δε, ότι είναι η πρώτη φορά που η VW στην 78χρονη ιστορία της επιλέγει ένα μέρος για να κάνει την παρουσίαση και εκπαίδευση αυτοκινήτου της.

Από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο
Η μεγάλη παρουσίαση της VW ξεκίνησε στις 6 Οκτωβρίου. Το ηλιόλουστο μεσημέρι εκείνης της Δευτέρας πέρασαν οι πρώτοι καλεσμένοι της εταιρείας την πύλη της «Costa Navarino», που ήταν και το κέντρο των εκδηλώσεων. Όμως, οι προσπάθειες για να έρθει στην Ελλάδα -για πρώτη φορά- ένα τόσο μεγάλο αυτοκινητικό γεγονός είχαν ξεκινήσει από την Kosmocar A.E. περίπου τρία χρόνια πριν. Ήταν ο διακαής πόθος του εισαγωγέα και επικεφαλής της εταιρείας Στίβεν Σίρτη.
Ο Έλληνας μάνατζερ έκανε συνεχείς και απανωτές συναντήσεις στο Βόλφσμπουργκ, στην έδρα της εταιρείας, προσπαθώντας να φέρει ένα τέτοιο event στην Ελλάδα. Το ζοφερό κλίμα, όμως, που επικρατούσε το 2011 στη χώρα μας και τα αρνητικά δημοσιεύματα του ξένου Τύπου περί Grexit κ.λπ., δεν άφηναν και πολλά περιθώρια.
Οι πιέσεις και οι σχετικές προτάσεις της εδώ εισαγωγικής έπιασαν τόπο με το που άλλαξε λίγο το κλίμα, με τους Γερμανούς να ζητάνε τελικά προτάσεις για το πού θα μπορούσαν να παρουσιάσουν το νέο Passat, ένα σημαντικό μοντέλο για τους ίδιους, αφού εμπορικά είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά, με 22 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα!
Μία από τις προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι ήταν η περιοχή γύρω από την Πύλο, με την «Costa Navarino» να αποτελεί την ιδανική βάση για μια τέτοια εκδήλωση. Αφού επισκέφτηκε την περιοχή ένα πρώτο κλιμάκιο των Γερμανών, οι διθυραμβικές εισηγήσεις που έκαναν στο διοικητικό συμβούλιο σχετικά με το τι αντίκρισαν κίνησαν την περιέργεια υψηλόβαθμου στελέχους της VW, ο οποίος επισκέφτηκε προσωπικά την Πελοπόννησο.
Μαθαίνουμε ότι ήταν τόσο ενθουσιασμένος από την περιοχή, τους ανθρώπους της, αλλά και τη συγκρότημα, ώστε εισηγήθηκε ο ίδιος προς το Δ.Σ. της εταιρείας -για πρώτη φορά στην ιστορία της – να πραγματοποιηθεί μια παγκόσμια παρουσίαση, σε ένα μέρος, κάτι που φάνταζε αδύνατον τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας εισαγωγής, έμποροι και πωλητές της VW, από τις πέντε ηπείρους του πλανήτη, βρέθηκαν στην Πύλο.

Χειμωνιάτικο μάννα εξ ουρανού
Για περίπου 80 ημέρες η Μεσσηνία φιλοξένησε με μεγάλη επιτυχία το «Passat Experience», όπως ονομάστηκε η εκδήλωση. Καθημερινά, πάνω από 400 αφίξεις και περισσότεροι από 20.000 άνθρωποι, στελέχη, επιχειρηματίες κ.ά. κινήθηκαν, έφαγαν, διασκέδασαν και διανυκτέρευσαν στην περιοχή. Σε μία ουσιαστικά νεκρή, μετα-καλοκαιρινή περίοδο, η περιοχή είχε τη ζωντάνια του Αυγούστου. Τα πρατήρια καυσίμων της περιοχής εφοδίαζαν καθημερινά τα 200 Passat που βρέθηκαν στην Πύλο για δοκιμή, αλλά και τα υπόλοιπα οχήματα των διοργανωτών. Η διαδρομή των 50 χλμ. της δοκιμαστικής οδήγησης έδωσε στους επισκέπτες μια ενδεικτική εικόνα από τις μοναδικές ομορφιές της χώρας μας – από τους χαρακτηριστικούς ελαιώνες του Πύργου και της Χώρας και τη γραφικότητα των Γαργαλιάνων μέχρι το μοναδικό γαλάζιο του Ιονίου Πελάγους από το λιμανάκι της Μαραθόπολης. Το φαγητό που έφαγαν ήταν 100% ελληνικό, μαγειρεμένο από τον Ηλείο σεφ του «Costa Navarino» Δόξη Μπεκρή και την ομάδα του. Οι προμήθειες για τα εδέσματα, τα κρασιά κ.τ.λ. ήταν αποκλειστικά από Έλληνες παραγωγούς, κυρίως της Πελοποννήσου. Είναι περιττό δε να πούμε ότι αυτή η εκδήλωση λειτούργησε και ως η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα και ειδικότερα τη Μεσσηνία, αφού οι επισκέπτες του «Passat Experience» στις χώρες τους είναι κυρίως πετυχημένοι επιχειρηματίες, που η γνώμη τους μετράει (opinions leaders) και αυτά που μεταφέρουν για την εδώ εμπειρία τους τα ακούνε-διαβάζουν χιλιάδες ακόμα άνθρωποι.

Στίβεν Σίρτης: «Η Ελλάδα μπορεί»
Ο διευθύνων σύμβουλος της Kosmocar A.E. είναι ο άνθρωπος που με την ομάδα του πάλεψαν να φέρουν αυτή την τεράστια εκδήλωση στην Ελλάδα και δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από την επιτυχία της εκδήλωσης όσο και από όλα τα θετικά που άκουσε από τα υψηλόβαθμα στελέχη της Volkswagen. Παράλληλα, τόνισε ότι «η συγκεκριμένη εκδήλωση, που είναι και η δεύτερη μεγαλύτερη που έγινε στη χώρα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στην ουσία μάς λέει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να οργανώνει με επιτυχία τέτοιες μεγάλες παρουσιάσεις παγκόσμιας εμβέλειας και το δεύτερο ότι η απόφαση της VW έρχεται σαν ένα “ευχαριστώ” της εταιρείας προς την εισαγωγική εταιρεία την Kosmocar A.E. για την πορεία της στην εκπροσώπηση της μάρκας στην Ελλάδα».

Πηγή: newsauto.gr