“Φουλ” οι καμπίνες του «Βιτσέντζος Κορνάρος» σήμερα από την Καλαμάτα για την Κρήτη

“Φουλ” οι καμπίνες του «Βιτσέντζος Κορνάρος»  σήμερα από την Καλαμάτα για την Κρήτη

Ενδιαφέρον από τους κρητικούς, ενισχύει την πιθανότητα 2ου δρομολογίου από του χρόνου
Στο 100% είναι η πληρότητα στις καμπίνες του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» για το σημερινό δρομολόγιο του 15Αύγουστου από το λιμάνι της Καλαμάτας για Κρήτη. Η κίνηση και στο λιμάνι της Καλαμάτας κορυφώνεται και όσοι αποφασίσουν την τελευταία στιγμή να ταξιδέψουν για την Κρήτη, θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν θέσεις μόνο για τα deck. Τέτοια εισιτήρια θα μπορέσουν να εκδώσουν ακόμα και την ίδια στιγμή από το λιμάνι της Καλαμάτας.
Παρά τα όσα τελευταία συμβαίνουν με το ΦΠΑ και τις αυξήσεις, εκπρόσωπος της εταιρίας “EUROLINE Σταύρος Μπακολιάς”, η οποία πρακτορεύεται το πλοίο, επισήμανε μιλώντας στο “Θάρρος”, πως οι αλλαγές στις τιμές, είναι ανεπαίσθητες.
 
Τιμές
Καθ’ όλη την εβδομάδα, οι κρατήσεις για την αναχώρηση του πλοίου από το λιμάνι της Καλαμάτας, συνεχίσθηκαν με αμείωτο ρυθμό, με αποκορύφωση τις τελευταίες ημέρες.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές, το εισιτήριο για τα deck από 24 ευρώ πήγε στα 26 ευρώ για Κρήτη και στα 18 για Κύθηρα.
Η μεταφορά αυτοκινήτου για την Κρήτη είναι 70 ευρώ και για τα Κύθηρα 46 ευρώ. Η δίκλινη εσωτερική καμπίνα, κοστίζει 49 ευρώ για Κρήτη και 33 ευρώ για τα Κύθηρα.
Το πλοίο αναχωρεί από την Κρήτη για Καλαμάτα στις 2.30 μετά το μεσημέρι κάθε Σαββάτου και περνάει από το λιμάνι των Κυθήρων. Φτάνει στο λιμάνι της Καλαμάτας στις 00.15 και αναχωρεί ξημερώματα Κυριακής (00.45). Στις 6.15 το πρωί φτάνει στα Κύθηρα και στις 10.30 στον Κίσσαμο της Κρήτης. Τα δρομολόγια θα συνεχίσουν να εκτελούνται τουλάχιστον μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, ενώ η εταιρεία δεν αποκλείει, αν υπάρχει ζήτηση και η κίνηση δείχνει αυξητικές τάσεις, να συνεχισθούν περαιτέρω.
 
Υπάρχει ενδιαφέρον
Οι εκπρόσωποι της εταιρίας, έχουν διαπιστώσει αύξηση του κόσμου που προτιμάει το καράβι για να ταξιδέψει, όχι μόνο από την Πελοπόννησο, αλλά και ταξιδιωτών από Κρήτη και Κύθηρα προς την Πελοπόννησο. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι δεν ταξιδεύουν από το λιμάνι της Καλαμάτας μόνο Μεσσήνιοι, αλλά και από τις άλλες περιοχές της Πελοποννήσου.
“Πάγωμα” της κίνησης παρατηρήθηκε μόνο τις δύο εβδομάδες που έμειναν κλειστές οι τράπεζες με την εφαρμογή του capital control, όμως, αμέσως μετά ξεκίνησαν τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα.
Μάλιστα, όπως τόνισε εκπρόσωπος της εταιρίας, το μεγαλύτερο πρόβλημα στον κόσμο ήταν το ψυχολογικό και όχι τόσο το οικονομικό εκείνη την περίοδο, καθώς για το συγκεκριμένο πλοίο δεν υπήρξαν μεγάλες αυξήσεις.
Πάντως, η “Euroline Σταύρος Μπακολιάς”, διακρίνει ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον των Κρητικών για την Πελοπόννησο και γι’ αυτό εκτιμά ότι αν από του χρόνου τα δρομολόγια από Καλαμάτα είναι δύο την εβδομάδα, τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα.
Τέλος, η εταιρία επισήμανε, ότι έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και με έξτρα προσωπικό, ώστε να υπάρχει άμεση εξυπηρέτηση όλων των επιβατών τις ημέρες του 15Αύγουστου και να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.

Της Βίκυς Βετουλάκη