Τι και αν οι τρεις μαθήτριες από την Κυπαρισσία έδωσαν εξετάσεις και πέρασαν στο Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας; Οι υπεύθυνοι έχουν «επιβάλει» σε αυτές και τις οικογένειές τους, από την αρχή του σχολικού έτους μέχρι σήμερα, να μην παρακολουθούν τα μαθήματα του σχολείου που έχουν επιλέξει. Κι αυτό, γιατί ακόμα δεν μπορεί να γίνει η μεταφορά τους από και προς το σχολείο τους.
Αυτό είναι ένα από τα προβλήματα που δημιουργεί το ακανθώδες ζήτημα της μεταφοράς μαθητών στη Μεσσηνία.
Τα τρία παιδιά από την Κυπαρισσία παρακολουθούν προσωρινά – και κατά παρέκκλιση – μαθήματα στο Γυμνάσιο Κυπαρισσίας, χάνοντας φυσικά τα μαθήματα στο κύριο σχολείο τους, όπου είναι εγγεγραμμένες και έπρεπε να βρίσκονται καθημερινά.
Τα παιδιά αυτά πέρυσι μεταφέρονταν με ταξί, όμως ακόμα το δρομολόγιο αυτό δεν έχει ανατεθεί, ενώ το ΚΤΕΛ δεν εξυπηρετεί, καθώς τότε τα παιδιά θα πρέπει καθημερινώς να επιστρέφουν στα σπίτια τους στις 8.00 το βράδυ.
Το ίδιο συμβαίνει και με περίπου 10 παιδιά από τη Βέργα που φοιτούν στο Μουσικό Σχολείο και τα οποία, για να μη χάνουν μαθήματα, μεταφέρουν οι γονείς τους.
Να σημειωθεί ότι οι μαθητές των Μουσικών Σχολείων έχουν την ιδιαιτερότητα ότι αντιμετωπίζουν δυσκολία στη μετακίνησή τους με τα μέσα μεταφοράς, καθώς, εκτός την τσάντα με τα βιβλία τους, πρέπει να μεταφέρουν το μουσικό όργανο και την τσάντα των καλλιτεχνικών.
Σε διαμαρτυρόμενο, πάντως, για τη μεταφορά των μαθητών του Μουσικού Σχολείου, από αρμόδια υπηρεσία επισημάνθηκε ότι τρεις είναι οι επιλογές: ή να επιδοτηθούν οι γονείς να αναλάβουν τη μεταφορά του παιδιού τους (υπάρχουν κριτήρια, δεν μπορούν να επιδοτηθούν όλοι), ή να τα μεταφέρουν οι γονείς (προφανώς παρατώντας τις δουλειές τους) ή να… μετακομίσει η οικογένεια στην Καλαμάτα, για να μην απαιτείται μεταφορά του μαθητή.
Πάντως, προβλήματα με τη μεταφορά μαθητών παρατηρούνται και σε άλλα σχολεία. Για παράδειγμα, στο Γυμνάσιο Χατζή φοιτούν 16 μαθητές και λόγω των προβλημάτων μεταφοράς δύο από αυτούς έφυγαν ήδη με μεταγραφή σε σχολείο της Μεσσήνης, ενώ το ίδιο ετοιμάζονται να κάνουν άλλοι δυο-τρεις, θέτοντας σε κίνδυνο πλέον τη λειτουργία του σχολείου.
Της Βίκυς Βετουλάκη