Δημοπρατούνται βελτιώσεις ύψους 245.000 ευρώ στο δρόμο της Μάνης

Δημοπρατούνται βελτιώσεις ύψους 245.000 ευρώ στο δρόμο της Μάνης

Από την Κοσκάρακα εως την Καρδαμύλη

Παρεμβάσεις ύψους 245.000 ευρώ θα γίνουν για τη βελτίωση και τη συντήρηση της 1ης επαρχιακής οδού και συγκεκριμένα στο τμήμα από τη γέφυρα της Κοσκαράκας έως την Καρδαμύλη.
Η δημοπράτηση του έργου υπογράφηκε χθες από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Πέτρο Τατούλη, ενώ από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας εγκρίθηκαν οι όροι της διακήρυξης και η συγκρότηση της επιτροπής διαγωνισμού για τη δημοπρασία.
Μετά τη δημοπράτηση και την υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο, οι εργασίες στο δρόμο της Μάνης πρέπει να εκτελεστούν μέσα σε διάστημα 6 μηνών.
Επίσης, ο περιφερειάρχης υπέγραψε τη σύμβαση κατασκευής του έργου «Βελτίωση – συντήρηση 4ης επαρχιακής οδού, τμήμα Θουρία – Πολιανή».

«Μπαλώματα»
Η 1η επαρχιακή οδός είναι μεγάλης σημασίας, καθώς αποτελεί τη μοναδική οδό σύνδεσης της Καλαμάτας με την ευρύτερη περιοχή της Μάνης και, κατά συνέπεια, έχει μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες.
Ωστόσο, ο δρόμος είναι παλιός με πολλά προβλήματα και οι εργασίες αποκατάστασης απαιτούν μεγάλες δαπάνες. Με το έργο αυτό που δημοπρατείται θα αντιμετωπισθούν τα προβλήματα που αφορούν στο τμήμα από τη γέφυρα Κοσκάρακας έως και την Καρδαμύλη. Αναγκαστικά έχουν συμπεριληφθεί μόνο οι πιο επικίνδυνες θέσεις, λόγω της περιορισμένης χρηματοδότησης.
Οι παρεμβάσεις θα ξεκινήσουν από τη γέφυρα της Κοσκάρακας, όπου υπάρχει ασφαλτοτάπητας με εκτεταμένες φθορές. Θα γίνει αποκατάσταση με τη διάστρωση νέου ασφαλτοτάπητα κατά θέσεις σε συνολικό μήκος 100 μέτρων.
Αποκατάσταση του υφιστάμενου φθαρμένου ασφαλτοτάπητα με τη διάστρωση νέου θα γίνει σε συνολικό μήκος 100 μέτρων και στη χιλιομετρική θέση 8+8.
Επίσης, αποκατάσταση ασφαλτοτάπητα με νέο θα γίνει στις χιλιομετρικές θέσεις 10, 10+3 σε μήκος 200 μέτρων, 11+4 (από την είσοδο του Κάμπου έως το Δημοτικό κατάστημα του Κάμπου) και 12+5.

Πλάτωμα
Στη χ.θ. 12+8 θα κατασκευασθεί επενδεδυμένη τάφρος από οπλισμένο σκυρόδεμα εσωτερικά στην αριστερή στροφή. Εκεί θα τοποθετηθεί και στηθαίο ασφαλείας, ελαχίστου μήκους 80 μέτρων.
Από εκείνο το σημείο και μετά αποκατάσταση ασφαλτοτάπητα θα γίνει στις χιλιομετρικές θέσεις 13+9, 14+4, 24+4.
Στη χιλιομετρική θέση 18+7, στο οίκημα πυρανιχνευτή, σε μήκος περίπου 70 μέτρων και πλάτος 5 μέτρων, το πλάτωμα θα διαστρωθεί με χαλίκι και ακολούθως με ασφαλτοτάπητα, προκειμένου να είναι εύκολα προσβάσιμο για τα οχήματα. Επίσης, 100 μέτρα πριν και 100 μέτρα μετά στο αριστερό όριο του δρόμου θα κατασκευαστεί επενδεδυμένη τάφρος από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Επενδεδυμένη τάφρος από οπλισμένο σκυρόδεμα θα κατασκευασθεί και στη χθ 18+9, ενώ στη θέση 19 που υπάρχει μεγάλο βύθισμα του οδοστρώματος, σε μήκος περίπου 50 μέτρων, θα πέσει άσφαλτος.
Στη χιλιομετρική θέση 27 στα δεξιά του δρόμου θα τοποθετηθεί στηθαίο ασφαλείας, ελαχίστου μήκους 80 μ.
Στη θέση 28+8 υπάρχει τεχνικό, το οποίο θα διαπλατυνθεί 4 μέτρα προς τα δεξιά. Συγκεκριμένα, θα γίνει επέκταση του υφιστάμενου οχετού κατά 4 μέτρα και στην έξοδό του θα κατασκευαστεί τεχνικό εξόδου. Μετά το τεχνικό και σε μήκος έως 100 μέτρα θα κατασκευαστεί επενδεδυμένη τάφρος από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Για τις συγκεκριμένες επεμβάσεις θα πρέπει να προηγηθεί η μετατόπιση 5 στύλων της ΔΕΗ.

Της Βίκυς Βετουλάκη