Έπειτα από προσεκτικότερη ανάγνωση της Κ:21, η οποία έχει ασάφειες, αποφασίστηκε ότι έπρεπε να δοθεί απάντηση για να καταλάβει και το κοινό.
Άραγε, με την προχειρότητα και την αστοχία της απάντησής της, η Κalamata 21 καταλαβαίνει ότι αυτοϋπονομεύεται; Μήπως υποτιμά τη νοημοσύνη της αναγνωστικής κοινότητας, μήπως δεν την ενδιαφέρει και πολύ η γνώμη μας ή μήπως πραγματικά δεν έχει επιχειρήματα; Αυτό μας προκαλεί ακόμα περισσότερο.
Απέναντι στις ανακριβέστατες και αντιφάσκουσες πληροφορίες, εμείς απαντάμε τεκμηριωμένα. Όμως, αυτή τη φορά με ύφος καταγγελτικό.
Η καλλιτεχνική διευθύντρια Έλενα Πέγκα, η οποία, σύμφωνα με την KALAMATA 21, «είναι υπεύθυνη για να κρίνει και να επιλέγει τις καλλιτεχνικές συνεργασίες», φαίνεται ότι συνεργάζεται με τον κ. Τ. Βρεττό και εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Υποψηφιότητας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας!
Συγκεκριμένα: ο κ. Βρεττός φωτογράφισε την παράσταση που σκηνοθέτησε η ίδια η κα Ε. Πέγκα με τίτλο «Φόβος» του Stefan Tsveig (δεν προκύπτει καμία σχέση με Κ:21).
Ο ίδιος ο κ. Βρεττός την ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook τον Οκτώβριο του 2015, αλλά θα το δείτε και στις αφίσες της παράστασης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα.
Τελικά, μήπως κάτι κρύβεται πίσω από την επιλογή του Τάσου Βρεττού;
Λέτε για εθελοντικό κάλεσμα. Δηλαδή, ενημερώσατε μέσω email κάποιους φωτογράφους αλλά μόνο για τις ομάδες εργασίας, οι οποίες είναι εθελοντικές, και όχι για την επί πληρωμή συνεργασία. Επίσης, λέτε ότι δεν προσήλθε κανείς, αλλά ήδη αναφέρατε δύο από τα ονόματα φωτογράφων που είναι στις ομάδες εργασίας! Αλήθεια, πού θα δούμε τη συνεργασία με τους άλλους δύο;
Μας είναι αδύνατο να πιστέψουμε ότι με δεδομένη την αμοιβή και την καταξίωση που μπορεί να έχει ένας επαγγελματίας, δε βρέθηκε ούτε ένας που να θέλει να συνεργαστεί μαζί σας!
Οι πληροφορίες λένε ότι ο Τάσσος Βρεττός πληρώθηκε, και μάλιστα με αστρονομική αμοιβή, από τον προϋπολογισμό του KALAMATA: 21. Εξηγήστε μας εν τέλει πώς καταλήξατε στον κ. Βρεττό; Και πού θεωρείτε ότι οφείλεται η απόρριψή σας από τους υπόλοιπους φωτογράφους της χώρας;
Απαρνήστε την εντοπιότητα ως κριτήριο και, όμως, θεωρείτε την ανοιχτή πρόσκληση περιττή. Πολύ αντιφατικό! Γνωρίζετε ότι μια καλογραμμένη και σαφής πρόσκληση θα προσέλκυε καταξιωμένους φωτογράφους από όλη την Ελλάδα; Υπάρχουν σημαντικά κίνητρα για τους ενδιαφερόμενους.
Επίσης, ο ανταγωνισμός θα έριχνε το κόστος και αυτό ενδιαφέρει και τους χορηγούς. Εκτός αν η «μπίζνα» είχε κατοχυρωθεί εξαρχής στον κ. Βρεττό, που τείνουμε πλέον να το πιστέψουμε μαζί με όλο το παρασκήνιο.
Όσο για τις θεωρίες συνωμοσίας στις οποίες αναφέρεστε αόριστα, δεν έχετε την πολυτέλεια να τις αντιτάξετε απέναντι στα γεγονότα που σας θέτουμε στην επιστολή. Μην ξεχνάτε, η αξιοπιστία σας αυτή τη στιγμή, καθώς και των φορέων που σας υποστηρίζουν, είναι υπό αμφισβήτηση και οι συμπολίτες σας εξοργισμένοι.
Λυδια Παπανικολή