Δύο βραβεία για τη μεσσηνιακή εταιρεία Agrovim


Αποτελέσματα διαγωνισμού ελαιολάδου “IOOC Kotinos 2016”

Δύο βραβεία στην κατηγορία «μεσαίο φρουτώδες» των εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων ήταν ο απολογισμός της συμμετοχής της μεσσηνιακής εταιρείας τυποποίησης Agrovim στο φετινό διαγωνισμό ποιότητας με την ονομασία “KOTINOS2016”. Το «Ελαιώνιον» κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο, ενώ η «Ιλιάδα» έπαινο.
Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Οργανοληπτικής Αξιολόγησης. Η δε Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου «ΦΙΛΑΙΟΣ» ευχαριστεί τις εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, συγχαίρει όσες διακρίθηκαν και εύχεται επιτυχίες στην προβολή και προώθηση των προϊόντων τους.
Η απονομή των βραβείων θα συνδυαστεί με τη διοργάνωση ημερίδας, κατά τη διάρκεια της οποίας θα γίνουν παρουσιάσεις με κεντρικό άξονα το θέμα της ποιότητας του ελαιολάδου.
Ο τόπος και ο χρόνος της ημερίδας θα ανακοινωθούν σύντομα με δελτίο Τύπου και επίσης με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της ΦΙΛΑΙΟΣ στο διαδίκτυο, στη διεύθυνση www.filaios.org.
Η Επιστημονική, μη κερδοσκοπική, Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου έχει ως στόχο «από το Δεκέμβριο 2014 που αποφασίσθηκε η πραγματοποίηση του διαγωνισμού KOTINOS, να διασφαλισθούν όλα εκείνα τα εχέγγυα και οι προϋποθέσεις που θα αναδείκνυαν το συγκεκριμένο θεσμό σε κορυφαίο διεθνές γεγονός για τη χώρα μας.
Επιπλέον, δημιουργήθηκε για να τιμήσει το ιερό δένδρο της ελιάς και τα προϊόντα του, αλλά και να συμβάλλει στην ανάπτυξη του ελαιοκομικού τομέα.
Ειδικότερα, μεταξύ των σκοπών ίδρυσης της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου ΦΙΛΑΙΟΣ περιλαμβάνονται:
-Η προβολή του ελαιολάδου και των υπολοίπων προϊόντων την ελιάς, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, σχετικά με τη συμβολή του και την εξέχουσα σημασία του ως βασικού διατροφικού συστατικού του ανθρώπινου οργανισμού, δια της οργανώσεως συνεδρίων, σεμιναρίων, εκδηλώσεων, εκθέσεων, δημοσιευμάτων Ελλήνων επιστημόνων, είτε ατομικώς είτε σε συνεργασία με αλλοδαπούς επιστημονικούς φορείς , ιδρύματα, πανεπιστήμια κ.τ.λ.
-Η υποστήριξη, προβολή και ανάδειξη του ελαιολάδου ως εθνικού προϊόντος λόγω των άρρηκτων δεσμών του με τον Έλληνα καταναλωτή σε επίπεδο ιστορικό, πολιτισμικό, γαστρονομικό και διαθρεπτικό
-Η προβολή του ελαιολάδου και των υπολοίπων προϊόντων της ελιάς μέσα από τεκμηριωμένες επιστημονικές απόψεις σχετικά με τη διατροφική τους αξία και τη συμβολή τους στην υγιεινή διατροφή του ατόμου
-Η προώθηση της κατανάλωσης του ελαιολάδου και των υπολοίπων προϊόντων της ελιάς σε εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, επ’ ωφελεία των παραγωγών, καταναλωτών, αλλά και της εθνικής μας οικονομίας».

Του Αντώνη Πετρόγιαννη