Άνοιγμα του κόμματος στην κοινωνία ζήτησε από την Καλαμάτα ο Γ. Μπαλάφας

Άνοιγμα του κόμματος στην κοινωνία ζήτησε από την Καλαμάτα ο Γ. Μπαλάφας

Απομένει ένας μήνας περίπου (13-16 Οκτωβρίου) για τη διεξαγωγή του 2ου συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία τα μέλη-σύνεδροι να αναστοχαστούν για τον ενάμιση χρόνο περίπου αριστερής διακυβέρνησης στη χώρα, να σημειώσουν τα θετικά σημεία αυτής της προσπάθειας, να εντοπίσουν λάθη και παραλείψεις και να προβούν σε διορθώσεις και νέες θέσεις για την έξοδο της χώρας από την κρίση.
Θα έχουν, επίσης, την ευκαιρία να αναστοχαστούν πάνω στη σχέση κυβέρνησης, κόμματος και κοινωνίας και να προτείνουν ιδέες για τον εμπλουτισμό και την αναζωογόνηση αυτής της σχέσης.
Στο πλαίσιο, λοιπόν των προσυνεδριακών διαδικασιών σε όλη τη χώρα, στην Καλαμάτα βρέθηκε προχθές ο υφυπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μπαλάφας, ως κεντρικός ομιλητής σε προσυνεδριακή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στο κτήριο της Δημοτικής Φιλαρμονικής.
Ο κ. Μπαλάφας ξεκίνησε τις δηλώσεις του τονίζοντας ότι το συνέδριο «γίνεται σε τελείως διαφορετικές συνθήκες από ό,τι παλιότερα. Κι αυτό, γιατί το κόμμα κυβερνά, στηρίζει την κυβέρνηση, ελέγχει την κυβέρνηση και ταυτόχρονα πρέπει να δρα στην κοινωνία. Οι υποχρεώσεις, τα καθήκοντα που προκύπτουν από αυτές τις σύνθετες καταστάσεις, δημιουργούν ένα πρωτόγνωρο πλαίσιο ζητημάτων που θα τεθούν στο συνέδριο».
Εξηγώντας ο Γιάννης Μπαλάφας τι είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και μιλώντας για το άνοιγμα, όπως είπε, του κόμματος προς το κέντρο και την Κεντροαριστερά, σημείωσε: «Μας ενδιαφέρουν οι πολίτες και οι πολιτικές δυνάμεις που έχουν αναφορά στην Κεντροαριστερά. Μας ενδιαφέρει οι πολίτες αυτοί να έχουν αναφορά σε ένα σύγχρονο ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα όπως είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Το άνοιγμα που κάνουμε προς αυτή την κατεύθυνση είναι θετικό. Διεκδικούμε κεντρικό ρόλο στον πόλο της Κεντροαριστεράς στην Ελλάδα».
Μάλιστα, ο κ. Μπαλάφας δε δίστασε να ασκήσει κριτική στις πολιτικές δυνάμεις που κινούνται στο κέντρο του πολιτικού φάσματος, αλλά και στην ευρύτερη Αριστερά, οι οποίες – όπως χαρακτηριστικά είπε – «διακρίνονται από εμμονές και άρνηση».
Α.Π.