23ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας: Με την Κατερίνα Κασιούμη στο… τιμόνι

23ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας: Με την Κατερίνα Κασιούμη στο… τιμόνι

Το 23ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας θα ξεκινήσει να σχεδιάζεται από την Κατερίνα Κασιούμη, τη μέχρι πρότινος καλλιτεχνική του διευθύντρια, αφού ήταν η μοναδική που κατέθεσε υποψηφιότητα στη σχετική διαγωνιστική διαδικασία της Κοινωφελούς Επιχείρησης «Φάρις».
Η σχετική ανακοίνωση έγινε από τον πρόεδρό της Θανάση Ηλιόπουλο, χθες το μεσημέρι, σε συνέντευξη Τύπου, παρουσία της ίδιας αλλά και του διευθυντή του Τμήματος Εικαστικών Παναγιώτη Λαμπρινίδη.
Ο κ. Ηλιόπουλος συμπλήρωσε ότι η επιλογή έγινε έγκαιρα, έτσι ώστε η καλλιτεχνική διευθύντρια να έχει σύμμαχό της το χρόνο για το σχεδιασμό του νέου φεστιβάλ, σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά που είχε μόλις τρεις μήνες στη διάθεσή της.
Πρόσθεσε, δε, ότι ο προϋπολογισμός του προηγούμενου διεθνούς φεστιβάλ ήταν 430.000 ευρώ και ο απολογισμός του έφτασε στα 400.000 ευρώ, ενώ χάρις και στην έγκαιρη χρηματοδότηση από το υπουργείο Πολιτισμού, έχει αποπληρωθεί το 95% των υποχρεώσεών του.
Από την πλευρά της, η κυρία Κασιούμη σχολίασε ότι η Σχολή Χορού ξεκίνησε δυναμικά, αφού η ανταπόκριση των δημοτών είναι εξαιρετική, ενώ πολύ καλά προχωρά και το τμήμα ενηλίκων, που λειτουργεί για δεύτερη χρονιά.
Στη συνέχεια, ανέφερε τον προγραμματισμό που υπάρχει από τη Σχολή Χορού για το 2017, ενώ αναφερόμενη στο Διεθνές Φεστιβάλ υποσχέθηκε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να είναι ακόμα καλύτερο.
Παραδέχτηκε ότι σε καιρούς κρίσης ο πολιτισμός βάλλεται από παντού, όντας εύκολος στόχος, αλλά ζήτησε απ’ όλους τους συντελεστές να στηρίξουν το θεσμό.
“Η τελειότητα είναι το ζητούμενο και όχι το εφικτό”, είπε, απαντώντας στην κριτική που ασκήθηκε για την ποιότητα του προηγούμενου φεστιβάλ, ενώ ο κ. Ηλιόπουλος, παρεμβαίνοντας στη συζήτηση, επισήμανε ότι τα σχόλια για “πανελλαδικό” και “επαρχιακό” φεστιβάλ, αναφερόμενος στο 22ο, “είναι εντελώς κακόβουλα”.
Η Κατερίνα Κασιούμη, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στα Ιωάννινα. Πραγματοποίησε σπουδές στην Αθήνα, στην Κρατική Σχολή Χορού Ορχηστικής Τέχνης, έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια κλασικού και σύγχρονου χορού στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Κοπεγχάγη, Βιέννη Λονδίνο), ενώ έχει ολοκληρώσει σπουδές πιάνου και θεωρητικών στο Ωδείο Αθηνών και το Ελληνικό Ωδείο.
Κατέχει άριστα την αγγλική και γαλλική γλώσσα κι έχει μια ιδιαίτερα αξιόλογη πορεία ως χορεύτρια, χορογράφος και καθηγήτρια χορού, που έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη