Στο φύλλο της Κυριακής γράφαμε ότι «μπάζουν» τα λιμάνια της Τριφυλίας, προκαλώντας προβλήματα και ζημιές σε βάρκες και σκάφη, και το μεσημέρι της ίδιας μέρας το ρεπορτάζ επιβεβαιώθηκε, καθώς σκάφος που είχε «δέσει» στο λιμάνι της Μαραθόπολης «έκοψε» από τον κυματισμό και το «μάζεψαν», ευτυχώς, αλιείς και κάτοικοι του χωριού!
Γράφαμε συγκεκριμένα στο φύλλο της Κυριακής: «Στη Μαραθόπολη, Αρχές, φορείς, σύλλογοι, χρόνια τώρα ζητούν, μετ’ επιτάσεως, την κατασκευή έργων προστασίας, αλλά μέχρι σήμερα τίποτα ουσιαστικό που να “θωρακίζει” το αλιευτικό καταφύγιο έχει γίνει. Ακόμα και οι παρεμβάσεις που έγιναν την προηγούμενη δημοτική περίοδο από τη συνεργασία της τότε Δημοτικής και Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, δε στάθηκαν ικανές για επαρκή προστασία. Όπως είναι γνωστό, πριν από λίγα χρόνια η σφοδρότητα των κυμάτων ήταν τέτοια που ο μόλος υπέστη τεράστιες ζημιές, καταστράφηκε, και από τότε όλος ο όγκος των κυμάτων έμπαινε στο καταφύγιο προκαλώντας ζημιές, ακόμη και βουλιάζοντας βάρκες και σκάφη. Έγινε παρέμβαση με ογκολίθους, αλλά, δυστυχώς, σε κάθε θαλασσοταραχή τούς παίρνει το κύμα και, πλέον, το αλιευτικό καταφύγιο είναι – ξανά – απροστάτευτο. Όπως λένε κάτοικοι της Μαραθόπολης, ακόμα περιμένουν να δουν στην πράξη το ενδιαφέρον που είχε εκδηλώσει με λόγια ο περιφερειάρχης, Πέτρος Τατούλης, πριν από μήνες, αλλά και από τα προηγούμενα χρόνια, μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση».
Το μεσημέρι της Κυριακής, λοιπόν, κάτοικοι της Μαραθόπολης είδαν ότι σκάφος αναψυχής που ήταν δεμένο στο αλιευτικό καταφύγιο είχε «κόψει» εξαιτίας των έντονων κυματισμών που μπαίνουν στο εσωτερικό και είχε βγει έξω, έρμαιο στα κύματα… Αλιείς αμέσως κινητοποιήθηκαν και προσέγγισαν το σκάφος, ενώ έπειτα από κοπιώδη προσπάθεια κατάφεραν να το δέσουν ρυμουλκώντας το. Το σκάφος είναι ιδιοκτησίας Βέλγου υπηκόου, ο οποίος αυτή την περίοδο δε διαμένει στη Μάραθο, αλλά είναι στο Βέλγιο, και το είχε δέσει για να είναι ασφαλές όσο καιρό θα έλειπε.
Από αυτό το συμβάν, ωστόσο, αναδεικνύονται για μια ακόμη φορά τα σοβαρά προβλήματα του αλιευτικού καταφυγίου Μαραθόπολης και το γεγονός ότι δεν παρέχει ασφάλεια ελλιμενισμού. Όπως, επίσης, ότι απαιτούνται παρεμβάσεις με εκτέλεση των απαραίτητων έργων προστασίας του.
Του Ηλία Γιαννόπουλου