Μπορεί κάθε χρόνο τα φλας να αστράφτουν για τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και ορισμένους άλλους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς, όμως η Μεσσηνία, όχι μόνο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αίγλη τους, αλλά κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην τουριστική αγορά. Θάλασσα, καλό φαγητό, αρχαιολογικοί χώροι και ό,τι λαχταρά η ψυχή των τουριστών υπάρχει στη Μεσσηνία. Γι’ αυτό ξενόγλωσσες εφημερίδες και μεγάλοι τουριστικοί οδηγοί σε δημοσιεύματά τους για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς που αξίζει να επισκεφθεί κανείς εντάσσουν και το νομό μας.
Εξάλλου, η ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας, με σειρά συνδέσεων με ευρωπαϊκές πόλεις, δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν. Σύμφωνα, δε, με τα πρώτα στοιχεία φέτος, οι διεθνείς αφίξεις θα φτάσουν και μπορεί να ξεπεράσουν τις 200.000.
Ένας, επιπλέον, λόγος που η γενικότερη τουριστική εικόνα είναι ευνοϊκή για τη Μεσσηνία αποτυπώνεται και στον αριθμό των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων που βρίσκονται υπό σχεδιασμό ή είναι στο στάδιο της κατασκευής.
Εκτός από τις ήδη γνωστές επενδύσεις, πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία Stone Village Resort A.E. προγραμματίζει την κατασκευή ξενοδοχείου 5 αστέρων με δυναμικότητα 90 κλινών στην περιοχή Καρδαμύλη του Δήμου Δυτικής Μάνης. Η μονάδα θα κατασκευασθεί σε έκταση 21 στρεμμάτων.
Η επένδυση έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες άδειες και σχεδιάζεται να αναπτυχθεί στη θέση “ΔΥΟ ΓΕΦΥΡΙΑ- ΜΑΝΔΡΙ ΚΑΡΑΒΙΤΗ”, συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 11.288.304,64 ευρώ, ενώ η συνολική ενίσχυση που θα λάβει ξεπερνά τα πέντε (5) εκατομμύρια ευρώ, με τη μορφή επιχορήγησης.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, ο αριθμός νέων θέσεων εξαρτημένης εργασίας που θα δημιουργηθούν μετά το 2ο έτος λειτουργίας της ανέρχεται σε 31.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη