Μία από τις σημαντικές τάσεις που καταγράφονται τα τελευταία χρόνια είναι η ραγδαία ανάπτυξη του «gay- τουρισμού». Πρόκειται για έναν από τους δυναμικότερους και πιο προσοδοφόρους τομείς της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Οι δε κατά κεφαλήν δαπάνες των ομοφυλόφιλων πελατών στις διακοπές τους είναι κατά 57% υψηλότερες από εκείνες των ετεροφυλόφιλων.
Ο gay ή LGBT (lesbians, gay, bisexual, trans gendered) τουρισμός, όπως αποκαλείται στη διεθνή αγορά, αφορά αποκλειστικά στα ομοφυλόφιλα άτομα που πραγματοποιούν ταξίδια σε φιλικούς για τη «διαφορετικότητά» τους προορισμούς (gay friendly προορισμοί).
Σύμφωνα με έρευνες, το μερίδιο του LGBT- τουρισμού στην παγκόσμια αγορά υπερβαίνει το 10%. Οι αφίξεις τους σε διάφορους προορισμούς υπολογίζονται σε 75 εκατομμύρια, επισημαίνει ο Τζον Τανζέλα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Διεθνούς Ταξιδιωτικού Συνδέσμου Γκέι και Λεσβιών, IGLTA (International Gay & Lesbian Travel Association).
Οι περισσότεροι γκέι τουρίστες είναι άνθρωποι χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, οι οποίοι έχουν την άνεση να ταξιδεύουν και να περνάνε καλά. Προτιμούν τα ξενοδοχεία που δε φιλοξενούν παιδιά, παρά μόνο ενήλικες, τους ενδιαφέρει το καλό φαγητό ή οι ποιοτικές ήρεμες διακοπές, χωρίς ενοχλήσεις από τους γύρω τους.
Το τελευταίο διάστημα στο είδος αυτό του… εναλλακτικού τουρισμού φαίνεται να έχει μπει και η Μεσσηνία ως προορισμός. Μάλιστα, στον κατάλογο του διαδικτυακού τόπου “Travel by Interest”, στη λίστα με τα «φιλικά» προς τους gay ξενοδοχεία, έχουν καταγραφεί και πέντε (5) ξενοδοχεία από τη Μεσσηνία. Δύο (2) βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή της Πύλου, ένα (1) στην περιοχή της Κορώνης, ένα (1) στην Κυπαρισσία και ένα (1) στην Καρδαμύλη.
Α.Π.