Κορυφαία ελληνικά προϊόντα προωθούνται για καλό σκοπό

Κορυφαία ελληνικά προϊόντα προωθούνται για καλό σκοπό

ΜΕ «ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ» ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ “GREEK PONY FARM” ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ 
Εκατό Έλληνες παραγωγοί, περισσότερα από 1.500 προϊόντα, δεκάδες σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό, δέκα τόνοι τροφίμων που έχουν διατεθεί σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη…
Αυτοί οι αριθμοί δίνουν όχι μόνο την ποσοτική, αλλά και την ποιοτική και ανθρωπιστική διάσταση της προσπάθειας που καταβάλλουν οι άνθρωποι της ΜΚΟ Wise Greece, όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ της “Καθημερινής”.
Να σημειώσουμε ότι η Μεσσηνία εκπροσωπείται επάξια σ’ αυτή την προσπάθεια από την εταιρεία τυποποίησης ελαιόλαδου Greek Pony Farm.
Η ιδέα ξεκίνησε πριν από περίπου τρία χρόνια και με σταθερότητα, όραμα και μεράκι μεγαλώνει σε απήχηση, δυναμική και αποτελεσματικότητα. Η σύλληψή της ήταν απλή: η ομάδα της οργάνωσης προσέγγισε Έλληνες παραγωγούς και ξεκίνησε μαζί τους μια συνεργασία μέσω της οποίας τα προϊόντα τους προωθούνται και διατίθενται σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Με το μέρος των εσόδων που της αναλογεί, η Wise Greece αγοράζει από τους ίδιους παραγωγούς τρόφιμα και τα δωρίζει σε ορφανοτροφεία, κοινωνικά παντοπωλεία, ιδρύματα ανηλίκων συσσίτια, ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Προϊόντα με το ειδικό σήμα της Wise Greece πωλούνται σε ειδικές «γωνιές» καταστημάτων από τον Έβρο έως την Κρήτη, στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, αλλά και στη Σουηδία, στις ΗΠΑ, στην Ολλανδία, στη Λιθουανία, στη Γερμανία, στην Αγγλία. Πρόσφατα, επεκτάθηκαν στην Κύπρο, στην Αυστρία και στην Πολωνία – και φυσικά online.
 
Βοήθεια σε συνανθρώπους
«Η όλη προσπάθεια δεν είναι μόνο να στείλουμε προϊόντα στο εξωτερικό, γιατί ενδεχομένως το να κάνει κάποιος μια εξαγωγή είναι εύκολο. Το θέμα είναι να αντιλαμβάνεται ο κάθε καταναλωτής στο εξωτερικό ότι αγοράζοντας ένα λάδι, ένα βότανο κ.λπ., βοηθάει ανθρώπους που έχουν ανάγκη», τονίζει η Μελίνα Ταπραντζή, πρόεδρος της Wise Greece.
Οι πωλήσεις δείχνουν ότι στις σκανδιναβικές χώρες οι καταναλωτές αναζητούν βιολογικά προϊόντα, η γερμανική και αυστριακή αγορά ζητάει πιο καυτερά, σάλτσες, πατέ, ενώ η Αμερική εκπλήσσει επιλέγοντας ιδιαίτερα προϊόντα, όπως μαρμελάδες και ποικιλίες μελιού και όχι λάδι ή ελιές.
Στα ράφια της Wise Greece διατίθενται ελαιόλαδα, όσπρια, ρύζι, χειροποίητα ζυμαρικά και γλυκά, μαρμελάδες και βότανα από κάθε γωνιά της χώρας, μέλι, αρτοσκευάσματα, ελιές, κρασί, αλείμματα, σπρεντ, σάλτσες, ενώ τελευταία προστέθηκαν τα φυτικά καλλυντικά, αλλά και είδη σουβενίρ με την υπογραφή γνωστών σχεδιαστών.
Από τα 1.500 προϊόντα της οργάνωσης, τα 20 παρασκευάζονται αποκλειστικά για τη Wise Greece. Ανάμεσα σε αυτά είναι η σάλτσα «χωριάτικη σαλάτα» και το πατέ «μπουγιουρντί» της εταιρείας Simply Greek, τα οποία βραβεύτηκαν στα βρετανικά Great Taste Awards, και αποκαλούνται «τα όσκαρ της γεύσης».
«Εμπνευστήκαμε από κλασικές ελληνικές συνταγές και τις βάλαμε σε… βαζάκι, τις κάναμε ένα σπρεντ, μια σάλτσα που μπορείς να βάλεις στα μακαρόνια ή σε σάντουιτς», μας εξηγεί η κα Ταπραντζή. Ανάμεσα στις νέες αφίξεις στα ράφια είναι ενεργειακές μπάρες με ελληνικές πρώτες ύλες, όπως μπάρα με κομματάκια πορτοκάλι, μπάρα σοκολάτα-σταφίδα, παστέλι με ωμό κακάο, με κεράσια και φιστίκια Αιγίνης, σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί ο ελληνικός πλούτος.
Στα επόμενα σχέδιά τους είναι η ένταξη άλλων 80 παραγωγών στην κίνηση και η έναρξη συνεργασίας μαζί τους μέχρι το 2018, αλλά και το Wise Greece κέτερινγκ, που θα αναλαμβάνει την τροφοδοσία εκδηλώσεων με προϊόντα της οργάνωσης. Είτε πρόκειται για καφέ και βουτήματα, είτε για γεύμα, είτε για πάρτυ, θα υπάρχει κέτερινγκ για καλό σκοπό με εξαιρετικά προϊόντα Ελλήνων παραγωγών.
Νέος τομέας δραστηριοποίησης είναι και τα εταιρικά και τα δώρα σεμιναρίων, γάμου, βάφτισης, όπως μπάρες, λάδια, καλλυντικά, όλα και πάλι για καλό σκοπό.

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης