Για τη χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ Οδικών Αξόνων
Συμπληρώνονται τρεισήμισι χρόνια διακυβέρνησης της χώρας, από τους κ.κ. Τσίπρα και Καμμένο και τα έργα υποδομής, που αφορούν τον Νομό μας, βρίσκονται όλα στον αέρα, με τους Υπουργούς τους να μην έχουν ακόμη αποφασίσει, τι και πως θα το κάνουν.
Τρεισήμισι χρόνια ψεύδονται, αυτό μόνο γνωρίζουν να κάνουν καλά.
Σχετικά με τους Οδικούς Άξονες, Καλαμάτα-Ριζόμυλο-Πύλο-Μεθώνη και Τσακώνα –Καλό Νερό, τον περασμένο Φεβρουάριο από το ψευτο-συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ στην Τρίπολη, μας ανήγγειλαν ότι «έχουν ήδη δρομολογήσει την οριστικοποίηση της χρηματοδότησης μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων».
Ύστερα από ερώτηση, που κατέθεσε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν παρακλήσεώς μου, ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, στις 14/05/2018, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απάντησε «ότι είναι ενήμερη, στο πλαίσιο των συζητήσεών της με την Ελληνική Κυβέρνηση, αλλά δεν έχει υποβληθεί πρόταση στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» και συνεχίζει ότι «η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα εξετάσει όλες τις προτάσεις για έργα, που είναι ώριμα για χρηματοδότηση, σύμφωνα με τους στόχους της Πολιτικής Μεταφορών της ΕΕ και τους πρότυπους διαδικαστικούς κανόνες για την εκτίμηση και έγκριση έργων από την ΕΤΕπ».
Αν και οι μελέτες και των δυο αξόνων είναι έτοιμες, κωλυσιεργούν, δεν αποφασίζουν και αφήνουν τον χρόνο να περνάει μέχρι τις εκλογές.
Είναι τυχαίο ότι καθυστερεί, κοντά έναν χρόνο, η έγκριση της προκαταρκτικής περιβαλλοντικής αξιολόγησης, από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για το Τμήμα Καλαμάτας-Ριζόμυλου, αφού εγκατέλειψαν την προηγούμενη έτοιμη μελέτη.
-Το Τμήμα Πάτρας-Πύργου, εξελίσσεται σε Βατερλώ για τον κ. Σπίρτζη και την Κυβέρνησή του.
Όπως είναι γνωστόν, εκεί ενώ ήταν να γίνει η δημοπράτηση για κατασκευή του έργου τον Μάρτιο του 2015, ο κ. Σπίρτζης την ακύρωσε και έσπασε το τμήμα σε οκτώ μικρότερα, προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει ο εργολάβος τους, ο παρ΄ολίγον καναλάρχης με τα βοσκοτόπια.
Τις τέσσερις εργολαβίες, τις κέρδισε ο κ. Καλογρίτσας, για τις οποίες ακόμη δεν έχουν υπογραφεί συμβάσεις, που στη συνέχεια, θα πρέπει να πάνε στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έγκριση και στη Βουλή για κύρωση. Εάν είχε γίνει η δημοπράτηση, σήμερα το έργο θα είχε τελειώσει και η Δυτική Ελλάδα θα είχε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο.
Τρεισήμισι χρόνια η Κυβέρνηση των κ.κ. Τσίπρα και Καμμένου, δεν προετοίμασε, δεν συμβασιοποίησε, δεν κύρωσε στη Βουλή, δεν ξεκίνησε, δεν κατασκεύασε και δεν παρέδωσε ούτε ένα μέτρο δρόμου, για την Μεσσηνία και την Πελοπόννησο.
Ο κ. Τσίπρας καταψήφιζε στη Βουλή και πετροβολούσε τις συμβάσεις παραχώρησης, με τις οποίες η Νέα Δημοκρατία, από το 2004 μέχρι το 2009, προγραμμάτισε και άρχισε να κατασκευάζει, όλους τους μεγάλους Οδικούς Άξονες της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Πελοποννήσου.
Για την Κυβέρνηση, που κακή την τύχη, κυβερνάει τον Τόπο, τα ψέματα δεν τελειώνουν. Έτσι θα μας πάνε μέχρι τις εκλογές. Στη συνείδηση του Λαού μας και στην Ιστορία θα καταγραφούν ως ψεύτες, ανίκανοι και επικίνδυνοι για την χώρα.
Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος