Το σχέδιο του Μορέα και του υπουργείου για το δρόμο Ριζόμυλος – Καλαμάτα είναι το σχέδιο το οποίο προσπαθεί να κρύψει το υπουργείο Υποδομών, αλλά και ο δήμαρχος Μεσσήνης, από τους κατοίκους της περιοχής της Μεσσήνης, αλλά και από τους επαγγελματίες της Μεσσήνης και της Ανάληψης.
Το σχέδιο αυτό, το οποίο έχει στο συρτάρι του ο δήμαρχος Μεσσήνης Γ. Τσώνης, είναι το εξής: Κλειστός δρόμος τετράιχνος, τύπου «Νιου Τζέρσεϊ», με παραδρόμους που θα οδηγούν σε αγροτικούς δρόμους παράκαμψης της Μεσσήνης. Θα ξεκινάει από το στρατιωτικό αεροδρόμιο, θα κινείται νότια, θα περνάει τον Πάμισο με νέα μεγάλη γέφυρα, θα κινείται στο νότιο όριο έξω από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Μεσσήνης, θα συνεχίζει νότια και θα καταλήγει στον υφιστάμενο δρόμο μετά το Νεφρολογικό Κέντρο Μεσόγειος. Δηλαδή, βγαίνει εκτός της Μεσσήνης και οι επαγγελματίες θα κλείσουν τις επιχειρήσεις τους γιατί γίνεται αυτή η παράκαμψη.
Ο δρόμος συνεχίζεται κλειστός τύπου «Νιου Τζέρσεϊ» προς Ανάληψη, έχοντας πολλούς κυκλικούς κόμβους στη Μάδενα, στο Δρακονέρι, αλλά και στο δέλτα στη Βελίκα.
Να σημειωθεί ότι στην ευθεία της Ανάληψης πριν από το ποταμό «Μουρτιά» δια μυστηρίου τρόπου ο δρόμος παίρνει 24 μέτρα από τη δεξιά πλευρά και μόνο 3 μέτρα από την αριστερή πλευρά, συνεχίζει με μεγάλη γέφυρα στον Μουρτιά, γίνεται κυκλικός κόμβος στο Δρακονέρι, χωρίς να κλείνει την ιδιοκτησία του δημάρχου Μεσσήνης, το γνωστό «Ρωμαίο». Να σημειωθεί ότι ο δρόμος παίρνει από την δεξιά πλευρά 24 μέτρα και από την αριστερή πλευρά όπου υπάρχει και η ιδιοκτησία του δημάρχου λίγα μέτρα μόνο.
Αυτό το δρόμο με συμφέροντα προτιμάνε να δημιουργήσουν ο Δήμος Μεσσήνης και το υπουργείο Υποδομών, καθώς από τον κλειστό αυτό δρόμο θα έχουν πρόσβαση μόνο 3-4 πολίτες. Για όλους τους άλλους θα είναι κλειστός.
Να σκεφτείτε μόνο ότι υπάρχουν επαγγελματίες και επιχειρήσεις που πλήττονται από τις ενέργειες αυτές, που καταστρέφουν οικονομικά τους ίδιους, αλλά και τις επιχειρήσεις τους, που σίγουρα θα κλείσουν. Είναι δυνατόν να υπάρχει κλειστός δρόμος τύπου «Νιου Τζέρσεϊ», για άλλους να είναι ανοιχτός και να έχουν πρόσβαση στο δρόμο, για άλλους να είναι κλειστός χωρίς πρόσβαση στο δρόμο; Δηλαδή, κλειστός για όλους και ανοικτός για ημέτερους. Αυτό το σχέδιο είναι η ταφόπλακα των επαγγελματιών της Μεσσήνης και της Ανάληψης.
Ρωτάμε, λοιπόν, το δήμαρχο Μεσσήνης:
1) Συμφωνεί με το δρόμο κλειστό τύπου με 11 κυκλικούς κόμβους;
2) Ποια είναι η δική του θέση ως δήμαρχος Μεσσήνης
3) Ποια η θέση του προέδρου του Δ.Δ. Ανάληψης Παύλου Γρηγορόπουλου
4) Γιατί δε φέρνει το σχέδιο στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης να δούμε, μπορεί να το περάσει και ποιοι θα το ψηφίσουν
5) Γιατί δίνει το σχέδιο επιλεκτικά και όχι σε όλους τους πολίτες
6) Να μας απαντήσει εάν είναι αυτό το σχέδιο ή λέμε ψέματα γιατί το έχει κρύψει στο συρτάρι του
7) Έχουμε την υποψία ότι μαγειρεύονται παρά πολλά στο σχέδιο αυτό. Να σημειώσουμε ότι θέλουμε απαντήσεις εμείς οι επαγγελματίες του Δήμου Μεσσήνης, γιατί αλλιώς θα βάλουμε λουκέτο στις επιχειρήσεις μας, εάν εφαρμοστεί το σχέδιο της κυβέρνησης και του δημάρχου Μεσσήνης.
Να αφήσει, λοιπόν, ο δήμαρχος Μεσσήνης «τα προεκλογικά παιχνίδια» και να παρουσιάσει το σχέδιο, για να ενημερώσει τους πολίτες του Δήμου Μεσσήνης.
Να ξέρει ο δήμαρχος Μεσσήνης ότι θα αντιταχτούμε σθεναρά σ’ αυτό το σχέδιο που καταστρέφει τις επιχειρήσεις μας και απαξιώνει τις περιουσίες των πολιτών που θίγονται.
Οι αποζημιώσεις του υπουργείου είναι με την αντικειμενική αξία, δηλαδή ψίχουλα (2.500 το στρέμμα) και όχι με την εμπορική. Για αυτό θα καταφύγουμε στη δικαιοσύνη για να βρούμε το δίκαιο μας. Και οι επιχειρηματίες θα ζητήσουν αποζημίωση για την καταστροφή των επιχειρήσεών τους.
Σταματελόπουλος Ευάγγελος
Μητσέας Παναγιώτης