Γιάννης Λαμπρόπουλος: Όσο κάθονται, μεγαλώνουν τη ζημιά

Γιάννης Λαμπρόπουλος: Όσο κάθονται, μεγαλώνουν τη ζημιά

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε ομιλία του, στο πρώτο Αναπτυξιακό Συνέδριο Πελοποννήσου «Olympia Forum», αναφέρθηκε αναλυτικά στα έργα που αφορούν στην Πελοπόννησο.
Στα τέσσερα χρόνια συγκυβέρνησης των κ.κ. Τσίπρα και Καμμένου, ο υπουργός τους κ. Σπίρτζης δεν ξεκίνησε τις εργασίες και δεν ολοκλήρωσε κανένα νέο έργο, παρά μόνον έκοψε, με καθυστέρηση κι αυτό, κορδέλες έργων, που είχαν πριν από το 2015 προγραμματιστεί και ξεκινήσει να εκτελούνται.
Σήμερα, οι Τεχνικές Εταιρείες έχουν σταματήσει τις εργασίες και οι εργαζόμενοι είναι στην ανεργία και θα είναι για αρκετό χρόνο ακόμα, χάρις στην αδυναμία και την απραξία του κ. υπουργού.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο δρόμος Πάτρα-Πύργος. Αφού ακύρωσε την προγραμματισμένη, για το Μάρτιο 2015 δημοπράτηση, τέσσερα χρόνια μετά δεν έχουν ολοκληρωθεί οι δημοπρατήσεις και δεν έχουν κυρωθεί στη Βουλή οι Συμβάσεις.
Τώρα, βέβαια, υπόσχεται μπουλντόζες… λόγω εκλογών.
Ο συγκεκριμένος δρόμος θα είχε ολοκληρωθεί από το Μάρτιο του 2018, αλλά προκειμένου να μπορέσει να συμμετάσχει και ο εργολάβος τους, ο παρ’ ολίγον καναλάρχης με τα βοσκοτόπια, έπρεπε να ακυρωθεί η δημοπράτηση και να σπάσει το έργο σε οκτώ μικρότερα τμήματα.
Τέσσερα χρόνια ψέματα και για τους Οδικούς Άξονες, Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη.
Ο κ. Σπίρτζης στην ομιλία του μοίρασε «θα». Υποσχέθηκε τα πάντα και τα «έβαλε όλα».
Όπως είπε, το 2019 θα δημοπρατήσει και θα προγραμματίσει όλους τους δρόμους της Πελοποννήσου, από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα, την Καλαμάτα μέχρι τη Μεθώνη, τον οριζόντιο άξονα, που θα συνδέει τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου, την Αρχαία Ολυμπία και τη Νεμέα, το δρόμο για την Επίδαυρο, την παράκαμψη των Λαγκαδίων, τον οδικό άξονα Τρίπολη-Βυτίνα-Αρχαία Ολυμπία, τον οδικό άξονα Πάτρας-Τρίπολης. Με άλλα λόγια, «ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ»…
Τώρα, θυμήθηκε και υποσχέθηκε, λόγω εκλογών φυσικά, τα Σιδηροδρομικά Δίκτυα, τα Λιμάνια, τα Αεροδρόμια, μέχρι τα αντιπλημμυρικά και τα υδρευτικά έργα.
Τα πάντα… ύψους αρκετών δισ. ευρώ.
Θυμήθηκε και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και μας είπε ότι «θα το δούνε μαζί με τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια».
«Θα το δούνε» μας έλεγε και το Σεπτέμβριο του 2017 κατά την επίσκεψή του στην Καλαμάτα και ο υπουργός κ. Πιτσιόρλας.
Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης είχε στο συνέδριο τέτοια διάθεση, που παρακάλεσε… να ξανακάνουν ημερίδα σε δύο μήνες, «για να πούνε και τα υπόλοιπα που έχουν προγραμματίσει για την Πελοπόννησο».
Ο λαός γνωρίζει ότι όλα τα μεγάλα έργα, Εγνατία Οδός, Ιόνια Οδός, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Αθήνα-Κόρινθος, Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, προγραμματίστηκαν και ξεκίνησαν με τη μέθοδο των παραχωρήσεων, από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ειδικότερα από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας την περίοδο 2004-2009.
Γνωρίζει ακόμη ότι αυτές τις μεγάλες συμβάσεις παραχώρησης, με τις οποίες εκτελέστηκαν τα παραπάνω έργα, ο ΣΥΡΙΖΑ τις πολέμησε σκληρά και δεν τις ψήφισε στη Βουλή.
Τα ψέματα τέλειωσαν, ό,τι και να πουν, δεν τους ακούει και δεν τους πιστεύει πια κανείς.
Ο κ. Τσίπρας και οι υπουργοί του αποδείχτηκαν επικίνδυνοι, ανίκανοι και κατώτεροι των περιστάσεων, σε κρίσιμα για την πατρίδα μας χρόνια.
Με τις ξεπερασμένες αριστερές ιδεολογικές τους αγκυλώσεις καταδίκασαν τη χώρα στη στασιμότητα, την υπανάπτυξη, την υπερφορολόγηση, τη φτωχοποίηση, την έλλειψη επενδύσεων, την ανεργία και τη μετανάστευση.
Όσο κάθονται, μεγαλώνουν τη ζημιά.
 
Του Ιωάννη Δ. Λαμπρόπουλου