Τις πρώτες μέρες του Μαρτίου 2019 γράφαμε από τις σελίδες του “Θάρρους”: «Αρχές Δεκεμβρίου 2017 και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης γράφουν: “Σοβαρό τροχαίο ατύχημα συνέβη λίγο πριν τις 8 το βράδυ στο Ασπρόχωμα έξω από τον ΟΑΕΔ. Θύμα του σοβαρού τροχαίου μια 23χρονη κοπέλα από τα Αρφαρά, σπουδάστρια στο IEK του ΟΑΕΔ, που επιχείρησε να διασχίσει το δρόμο πεζή και παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο που την τραυμάτισε βαριά”.
Η συνέχεια είναι γνωστή. Δύο και πλέον χρόνια μετά τις δηλώσεις επί δηλώσεων των αρμοδίων για παρέμβαση στην περιοχή, το έργο ακόμη αγνοείται. Ποιος θα πάρει την ευθύνη σε περίπτωση νέου τροχαίου; Ποιος θα πάρει την ευθύνη σε ένα σοβαρό τροχαίο, επαναλαμβάνω. Ο Δήμος; Η Περιφέρεια; Το υπουργείο Υποδομών; Επί 2 και πλέον χρόνια φαίνεται ότι οι αρμόδιοι παίζουν τις ανθρώπινες ζωές κορώνα-γράμματα…
Όχι δεν είναι υπερβολή. Η παρέμβαση που θα έπρεπε να έχει γίνει ακόμη αγνοείται… Εκατοντάδες νέα παιδιά που φοιτούν στο ΙΕΚ του ΟΑΕΔ κινδυνεύουν από τα αυτοκίνητα που αναπτύσσουν μεγάλες – κάποιες φορές και ιλιγγιώδεις – ταχύτητες.
Πώς, λοιπόν, οι υπεύθυνοι αδιαφορούν για τον τεράστιο κίνδυνο πρόκλησης ενός ατυχήματος που εγκυμονεί η απουσία ενός φαναριού; Ό,τι κι αν πουν ως δικαιολογία, δε θα είναι αρκετό. Ούτε λόγοι γραφειοκρατίας ούτε λόγοι απροσεξίας. Αυτό λέει η απλή λογική…
Η μόνη επαρκής απάντησή τους θα είναι μία. Πράξη. Να μπει το φανάρι, χθες, ή οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση».
Προχθές, με ανακοίνωσή της η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας μάς ενημερώνει: «Ο δήμαρχος και ο νόμιμος εκπρόσωπος του αναδόχου Σ. Ευσταθιάδης και Συνεργάτες Ε.Ε. υπέγραψαν σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης με τίτλο “Σημειακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (κόμβοι, επαναπρογραμματισμός φωτεινών σηματοδοτών κ.λπ.)”, ύψους 22.245,60 ευρώ με ΦΠΑ έναντι προϋπολογισμού 25.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Ο ανάδοχος, που προέκυψε από διαγωνισμό, θα υποβάλει πρώτη στη σειρά τη μελέτη για τα φανάρια στον ΟΑΕΔ, στην παλιά εθνική οδό Τρίπολης – Καλαμάτας, η οποία θα παραδοθεί στο προσεχές διάστημα.
Θα εκπονήσει, επίσης, τις κατωτέρω επιμέρους μελέτες:
•Έλεγχος επιπέδου εξυπηρέτησης σηματοδοτούμενων κόμβων στις διασταυρώσεις: Κρήτης και Φαρών, Κρήτης και Ακρίτα, Λακωνικής και Βασιλέως Γεωργίου – Παπαφλέσσα, συμβολή της Αρτέμιδος με τις σιδηροδρομικές γραμμές έξω από το Μέγαρο Χορού Καλαμάτας
•Έλεγχος λειτουργίας κόμβου Θουρίας
•Αξιολόγηση διασταύρωσης των οδών Αγίου Δημητρίου και Αθηνών».