Επίδομα «Eurocontrol» σε μετεωρολόγους της ΥΠΑ και της Π.Α. αλλά όχι και στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας

Επίδομα «Eurocontrol» σε μετεωρολόγους της ΥΠΑ και της Π.Α. αλλά όχι και στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας

Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας εξυπηρετούν «αποκλειστικά» την κίνηση στο Πολιτικό Αεροδρόμιο της Καλαμάτας!
 
 Σε σχέδιο νόμου που συζητήθηκε χθες το απόγευμα στη Διαρκή Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, με θέμα «Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Εθνικής Άμυνας “Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις”», θεσπίστηκε η καταβολή επιδόματος στο πολιτικό και στρατιωτικό προσωπικό της ΕΜΥ η οποία υπάγεται στο ΓΕΕΘΑ/ΓΕΑ.
Το εν λόγω επίδομα προέρχεται από τα τέλη που εισπράττει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας “EUROCONTROL” από τα πολιτικά αεροσκάφη / αεροπορικές εταιρείες και αποδίδει στα κράτη μέλη.
Μέχρι σήμερα επίδομα «EUROCONTROL» καταβαλλόταν μόνο σε υπαλλήλους της ΥΠΑ, με τη μερίδα του λέοντος να αποδίδεται στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας, που παρέχουν τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες σε πληθώρα αεροδρομίων και εντός τμημάτων εναερίου χώρου αρμοδιότητας της Πολεμικής Αεροπορίας, δε λαμβάνουν ευρώ από τα συγκεκριμένα πόσα που αποδίδονται στη χώρα μας!
Η συγκεκριμένη κατηγορία στρατιωτικού προσωπικού παρέχει σε ετήσια βάση υπηρεσίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας σε περισσότερες από 100.000 κινήσεις πολιτικών αεροσκαφών!
Μια ανάλογη περίπτωση αποτελεί και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, όπου η «ραγδαία» αυξανόμενη αεροπορική κίνηση σε πολιτικά αεροσκάφη, τα τελευταία χρόνια, εξυπηρετείται αποκλειστικά από τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας, που «επωμίζονται» την ευθύνη παράλληλα με τις πτήσεις των εκπαιδευτικών αεροσκαφών της 120 ΠΕΑ.
Φαίνεται, λοιπόν, πως ύστερα και απ’ αυτή την εξέλιξη τα προβλήματα και οι ανάγκες του πλέον σημαντικού για την ασφάλεια των πτήσεων προσωπικού εξακολουθούν τα αγνοούνται.
 
Του Κώστα Γαζούλη