Με αφορμή τις προσπάθειες που καταβάλλουν διάφορες περιοχές της χώρας να αυξήσουν το τουριστικό αποτύπωμα στον τόπο τους και σε αντιδιαστολή με τις πρωτοβουλίες που δεν αναλαμβάνει ο Δήμος Καλαμάτας, με παρέμβασή του ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης “Καλαμάτα Μπροστά”, Βασίλης Κοσμόπουλος, σημειώνει για μία ακόμη φορά τις διαφορές αντιλήψεων που υπάρχουν και το γεγονός ότι αν δεν αλλάξουμε ρότα σκέψης και πράξεων, μάλλον θα χάσουμε το τρένο…
Έτσι, με αφορμή όσα γίνονται στη Νάξο και στις μικρές Κυκλάδες υποστηρίζει: “Με στόχο την προβολή ειδικών Τουριστικών «προϊόντων» συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα ενεργειών προβολής ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για τον Ιούνιο.
Συγκεκριμένα, το διάστημα 9-12 Ιουνίου οργανώθηκε στη Νάξο επίσκεψη έμπειρων Γερμανών δημοσιογράφων που συνεργάζονται με πλήθος καθιερωμένων Γερμανικών και Γερμανόφωνων Μέσων όπως Sudkurier, Passauer Neue Presse, “Berliner Zeitung”.
Οι συμμετέχοντες μαγεύτηκαν από τη μοναδική γοητεία που ασκεί ο προορισμός με τα γραφικά χωριά, τις αμέτρητες εξωτικές ακτές και το γαστρονομικό πλούτο. Ωστόσο, μέλημά τους ήταν να αναδείξουν έναν ακόμη «κρυμμένο θησαυρό», που και κατά την εκτίμησή τους, μπορεί να έχει σημαντική απήχηση στο κοινό με ειδικά ενδιαφέροντα, τις ποδηλατικές διαδρομές του μεγαλύτερου νησιού των Κυκλάδων. Για το λόγο αυτό, βίωσαν δύο ημέρες «πάνω στο πετάλι» την ποδηλατική εμπειρία που προσφέρει η Νάξος, ώστε να εκθέσουν τις εντυπώσεις τους στο κορυφαίο έντυπο για τον ποδηλατικό Τουρισμό, «Bike & Travel».
Ταυτόχρονα με τους Γερμανούς δημοσιογράφους, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διασφάλισε την παρουσία και συνέβαλε στη φιλοξενία έγκριτης ταξιδιωτικής συντάκτριας της διεθνούς βρετανικής εφημερίδας «Evening Standard», που όμως ακολούθησε μία διαφορετική διαδρομή για να ζήσει ξεχωριστές εμπειρίες.
Η δημοσιογράφος εξερεύνησε «διά θαλάσσης» τη Νότια Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες και με άριστες εντυπώσεις από το ταξίδι πρόκειται να αναδείξει τα νησιά και τις δυνατότητες θαλάσσιου Τουρισμού που προσφέρουν, σε αφιέρωμα στο διαδικτυακό τόπο της Evening Standard, με περισσότερους από 14 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα!
«Η προβολή του Δήμου στηρίζεται σε συγκεκριμένη στρατηγική που διέπει κάθε δράση μας και αποσκοπεί στην ανάδειξη των εξειδικευμένων Τουριστικών προϊόντων μας, χωρίς να γίνονται σπατάλες. Αποφεύγουμε, λοιπόν, τις τυχαίες ενέργειες και προσπαθούμε κάθε μας κίνηση να αποδίδει τα μέγιστα και να εξυπηρετεί τις ανάγκες των προορισμών και των επαγγελματιών μας», δήλωσε ο νέος δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, κ. Δημήτρης Λιανός, σχετικά με τις παραπάνω δημοσιογραφικές αποστολές, που αναμένεται να προκαλέσουν δημοσιότητα σε εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιώτες με ποιοτικά χαρακτηριστικά στην Ευρώπη.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι δράσεις προέκυψαν έπειτα από προγραμματισμένες επαφές του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις εκθέσεις Τουρισμού στο Βερολίνο (ΙΤΒ 2019) και το Λονδίνο (WTM 2018), σε συνεννόηση με εξειδικευμένη εταιρεία Τουριστικού Μάρκετινγκ.
Του Βασίλη Κοσμόπουλου,
Επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Καλαμάτα Μπροστά»