Η ιστορία – αιώνων- με την υλοποίηση του οδικού άξονα Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος – Μεθώνη είχε “ξεκολλήσει” από την προηγούμενη κυβέρνηση. Στις πρώτες του δηλώσεις ο υπουργός Υποδομών φάνηκε να επικροτεί τις εξελίξεις που είχαν δρομολογηθεί, το ίδιο και ο βουλευτής Μεσσηνίας Γ. Λαμπρόπουλος, ο οποίος από την αρχή είχε βάλει σο τραπέζι το θέμα του κόστους- οφέλους.
Η πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ κυριαρχεί, κάτι που φάνηκε και κατά τη διάρκεια ορκωμοσίας του νέου δήμαρχου Πύλου – Νέστορος Παν. Καρβέλα, αλλά και σε προηγούμενες δηλώσεις του τέως δημάρχου Δ. Καφαντάρη.
Για το θέμα παρενέβη, χθες, με ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα αναφέρονται τα εξής: «Αναμφίβολα είναι ενδιαφέρουσα, αν και λίγο διασκεδαστική, η σταδιακή συνειδητοποίηση εκ μέρους τοπικών βουλευτών και στελεχών της Ν.Δ. της ορθότητας των επιλογών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Στην περίπτωση του κομβικής σημασίας έργου για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας, του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, η αλλαγή στάσης τους είναι εντυπωσιακή!
Αυτοί που μας κουνούσαν το δάχτυλο ότι δε δημοπρατήσαμε το 2015 την παραλιακή χάραξη, την οποία είχαν εντάξει στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, μόλις 2 ημέρες πριν από τις εκλογές του Γενάρη του 2015, χάριν προεκλογικών σκοπιμοτήτων, χωρίς ένα ευρώ χρηματοδότηση, που με αντι-ΣΥΡΙΖΑ μένος διαφωνούσαν με το χαρακτηρισμό του έργου ως φαραωνικού κ.τ.λ., κατανοούν σήμερα την ορθότητα και την υπευθυνότητα της διαχείρισης και της δρομολόγησης του έργου από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αντιλαμβάνονται πως άλλος δρόμος υλοποίησης του έργου, πέραν αυτού που επέλεξε η κυβέρνησή μας, δεν υπάρχει.
Η πραγματικότητα συνοψίζεται στις εξής τρεις αλήθειες:
Ι) Η “παραλιακή” χάραξη είναι 50% δαπανηρότερη της εναλλακτικής που προώθησε η κυβέρνησή μας.
ΙΙ) Θα απαιτούσε εδαφολογικές μελέτες που, αν ποτέ ολοκληρώνονταν, θα αξίωναν επιπρόσθετα έργα απροσδιόριστου κόστους, χωρίς καμία εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
ΙΙΙ) Το έργο κατασκευής – αναβάθμισης της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος και Πύλος – Μεθώνη είναι ώριμο. Για μια ακόμη φορά υπογραμμίζουμε πως δρομολογήθηκε τα τελευταία χρόνια με την επίλυση όλων των αδειοδοτικών, μελετητικών και χρηματοδοτικών εκκρεμοτήτων.
Θα είναι συνολικού μήκους 50 χλμ. και θα υλοποιηθεί με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Θα ανήκει στο Δημόσιο, το οποίο διατηρεί τον ισχυρό ρυθμιστικό και εποπτικό του ρόλο, δε θα έχει διόδια. Ήδη έχει γίνει η προκήρυξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού.
Είναι, λοιπόν, ώριμο χάριν των μεθοδικών βημάτων της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που εξασφαλίζουν την πραγματοποίησή του. Άρα η νέα κυβέρνηση της Ν.Δ. οφείλει άμεσα, χωρίς χρονοτριβές, να περάσει στην επόμενη φάση, στην τροχιά υλοποίησης του έργου. Για το καλό του τόπου μας!
Η αλήθεια και η πραγματικότητα είναι “πεισματάρες”. Στο τέλος βρίσκουν τρόπους να “επιβληθούν”. Θα το αντιλαμβάνονται, αργά και οδυνηρά, οι πρωταθλητές του “φαίνεσθαι”!».
Α.Π.