Μετωπική “γαλάζιων” στο δρόμο Καλαμάτας – Μεθώνης

Μετωπική “γαλάζιων” στο δρόμο Καλαμάτας – Μεθώνης

Η χάραξη προκαλεί… αναταράξεις στο γαλάζιο στρατόπεδο

Εδώ και αρκετούς αιώνες ο Γουίλιαμ Σέξπιρ είχε βάλει τον ήρωά του τον Άμλετ να αναρωτιέται να “πρέπει κανείς να ζει ή να μη ζει”. Εμείς, εδώ στη Μεσσηνία, κάποια χρόνια τώρα, ευτυχώς, αναρωτιόμαστε αν θα πρέπει ο δρόμος Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη, αίτημα για πάνω από έναν αιώνα από τους πολίτες θα πρέπει να έχει παραλιακή χάραξη ή να περνάει…από το βουνό.
Κι εκεί που πιστεύαμε ότι βρήκαμε την απάντηση, το ερώτημα επανήλθε. Η ιστορία είναι γνωστή, πλέον τοις πάσι. Και η σημερινή κυβέρνηση, αν και το διάστημα που έχει αναλάβει καθήκοντα είναι ελάχιστο, δια μέσου του υπουργείου Υποδομών και του αρμόδιου υπουργού, φαίνεται να συγκλίνει στην άποψη ότι ο δρόμος θα πρέπει να είναι ο καλύτερος δυνατός, έχοντας υπόψη την ανάλυση κόστους – οφέλους.
Στη σκέψη αυτή δεν συμφωνούσε και εξακολουθεί να το κάνει ο νέος περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος προτιμά την παραλιακή χάραξη, προτάσσοντας την ανάγκη ανάδειξης του παραλιακού μετώπου, αλλά και του γεγονότος ότι το υπό υλοποίηση έργο με τη συγκεκριμένη χάραξη έχει και έτοιμη μελέτη, έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και τη σύμφωνη γνώμη των Δημοτικών Συμβουλίων από τους δήμους που περνά ο οδικός άξονας.
Χθες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, πρόσθεσε ότι είναι η καλύτερη τεχνικά λύση, σύμφωνα κι με τη γνώμη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Ο κ. Νίκας, πάντως, τόνισε ότι δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο αν η λύση που προκριθεί δεν είναι αυτή που επιθυμεί.
“Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχουμε ένα έργο άρτιο τεχνικά. Αλλά, δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει αυτό, όταν στη νέα χάραξη που προτείνεται υπάρχουν κόμβοι επί των σιδηροδρομικών γραμμών. Άραγε θα καταργήσουμε, έτσι, κάθε ελπίδα επαναλειτουργίας του τρένου στην περιοχή μας;), πρόσθεσε. 
Επιπλέον, συμπλήρωσε ότι περιμένει από τον αρμόδιο υπουργό να ενημερωθεί πλήρως για ο θέμα και σχολίασε ότι και γι’ αυτό το λόγο ο κ. Καραμανλής θα επισκεφθεί το επόμενο διάστημα την Πελοπόννησο και την Καλαμάτα.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι για το παραπάνω θέμα φαίνεται να έχουν δημιουργηθεί δύο “στρατόπεδα” στο εσωτερικό του κόμματος της Ν.Δ.. Από τη μια πλευρά είναι ο βουλευτής Γιάννης Λαμπρόπουλος, ο οποίος επί χρόνια υποστηρίζει τη νέα χάραξη, και από την άλλη βρίσκονται ο νέος βουλευτής Μίλτος Χρυσομάλλης, ίσως και ο Περικλής Μαντάς, μαζί με τον περιφερειάρχη, αλλά και τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Από κει και πέρα, ο νέος περιφερειάρχης επανέλαβε τις θέσεις του για την ανάγκη ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου Καλαμάτας και του λιμένα και προέβλεψε ότι για το πρώτο το επόμενο καλοκαίρι η κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική.
Τέλος, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, προέβη και σε σύντομο απολογισμό της θητείας του ως δήμαρχος Καλαμάτας ευχαριστώντας τους δημότες για την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό του, ενώ, τόνισε ότι, χωρίς τους συνεργάτες του και τους υπαλλήλους του δήμου Καλαμάτας, δεν θα μπορούσε να υλοποιήσει τα έργα που έγιναν στο Δήμο.
Παράλληλα, δήλωσε την αμέριστη συμπαράστασή του προς το νέο δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο, προτρέποντάς τον να βάλει τη δική του σφραγίδα στο δήμο της Καλαμάτας.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη