Η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος στην Καλαμάτα

Η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος στην Καλαμάτα

1. Κίνηση Καταλυμάτων Ξενοδοχειακού Τύπου και Κάμπινγκ
Σύμφωνα με στοιχεία της Έρευνας Κίνησης Καταλυμάτων Ξενοδοχειακού Τύπου και Κάμπινγκ, που διενεργείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), για την ελληνική επικράτεια προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία (τα οποία επιμελήθηκε ο δημοτικός σύμβουλος Καλαμάτας και τακτικό μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, Παναγιώτης Θ. Χειλάς, για την Καλαμάτα τις περιόδους 2017 και 2018, όπως και τις εν δυνάμει προοπτικές για το 2020):
αφίξεις Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018: 19.139.345
αφίξεις Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2017: 18.350.997
διανυκτερεύσεις Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018: 80.840.438
διανυκτερεύσεις Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2017: 79.390.273
Το μεγαλύτερο μερίδιο των αφίξεων και διανυκτερεύσεων στα καταλύματα ξενοδοχειακού τύπου και κάμπινγκ, κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018, αναλογεί σε αλλοδαπούς ( 75,1% των αφίξεων & 85,6% των διανυκτερεύσεων). Για την ίδια χρονική περίοδο, η μέση διαμονή των αλλοδαπών ήταν 4,8 διανυκτερεύσεις, ενώ των ημεδαπών 2,4 διανυκτερεύσεις. Η πληρότητα κλινών στα καταλύματα ξενοδοχειακού τύπου (πλην κάμπινγκ), η οποία υπολογίζεται από το σύνολο των διανυκτερεύσεων σε σχέση με τις κλίνες που λειτούργησαν, ανήλθε σε 57%, κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018, έναντι 56,3% του αντίστοιχου διαστήματος του 2017.