Cosmos, New Post και Woman κέρδισαν στο διαγωνισμό Καλύτερης Βιτρίνας της Καλαμάτας

Cosmos, New Post και Woman κέρδισαν στο  διαγωνισμό Καλύτερης Βιτρίνας της Καλαμάτας

Ο Δήμος Καλαμάτας και η Κοινωφελής του Επιχείρηση «Φάρις» διοργάνωσαν από κοινού με τον Εμπορικό Σύλλογο και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας διαγωνισμό βιτρίνας, με θέμα: «Στολίζω την ωραιότερη Χριστουγεννιάτικη Βιτρίνα της πόλης μου…», που αφορά σε εμπορικά καταστήματα και τις Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες τους. Πολλά καταστήματα υπέβαλαν συμμετοχή και η αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης συνεδρίασε για να επιλέξει τις καλύτερες προτάσεις. Στη συνεδρίαση ήταν παρόντες:
1) ο Παντελής Δρούγας , πρόεδρος της Κ.Ε. «Φάρις»
2) ο Παναγιώτης Λαμπρινίδης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εικαστικού Τομέα της Κ.Ε. «Φάρις»
3) η Νάνσυ Παπαδοπούλου, εικαστικός ζωγράφος, δασκάλα Εικαστικού Σχολείου της Κ.Ε. «Φάρις»
4) η Λίλιαν Ψηλάκη, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου
5) ο Νίκος Γεωργακίλας, εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας.

Η επιτροπή αξιολόγησε τις συμμετοχές, με κριτήρια που είναι τα ακόλουθα:
• Η γενική εντύπωση
• Η πρωτοτυπία, η δημιουργικότητα
• Η απόδοση της ιδέας των Χριστουγέννων
• Η πρόκληση ενδιαφέροντος διερχομένων και ο μαγνητισμός βλέμματος.
Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία και με βάση το άθροισμα της ξεχωριστής βαθμολογίας των κριτών, αναδείχθηκαν ως εξής με σειρά κατάταξης οι ακόλουθες συμμετοχές:

• 1η βιτρίνα: αυτή της επιχείρησης Δημ. Βλαχονικολός & Σία ΙΚΕ – COSMOS

• 2η βιτρίνα: εκείνη του καταστήματος THE NEW POST

• 3η βιτρίνα: αυτή του καταστήματος ετοίμων ενδυμάτων με την επωνυμία WOMAN.

Η επίσημη απονομή των βραβείων και των αναμνηστικών συμμετοχής θα γνωστοποιηθεί αργότερα.
Τα βραβεία περιλαμβάνουν τα εξής: προβολή της επιχείρησης με συνέντευξη Τύπου, αναρτήσεις στις ιστοσελίδες του Δήμου Καλαμάτας, της «Φάρις» και τοποθέτηση λογοτύπου στο έντυπο του 8ου Καλαματιανού Καρναβαλιού, καθώς και τρία γευστικά πακέτα με τοπικά προϊόντα για τις ανάγκες ενός σπιτιού.
Στόχος είναι να καθιερωθεί ο διαγωνισμός και στον επόμενο να υπάρξουν περισσότερες συμμετοχές, ικανοποιώντας έτσι τις ανάγκες των καταναλωτών και δυναμώνοντας ακόμη περισσότερο την αγορά της Καλαμάτας με όμορφες βιτρίνες.