Την πλήρη αντίθεση της «Νέας Πελοποννήσου» στο ενδεχόμενο επιδότησης δρομολογίου του σιδηροδρόμου, χωρίς να έχει εξασφαλισθεί η βιωσιμότητά του, εξέφρασε η σύμβουλος του συνδυασμού, Ντίνα Νικολάκου, με αφορμή τις κινήσεις που γίνονται από την Περιφέρεια για την επαναλειτουργία της γραμμής Κορίνθου – Ναυπλίου – Τρίπολης, αλλά όχι Μεσσηνίας.
Σε σχετική ερώτηση η κα Νικολάκου απάντησε: «Είμαστε απέναντι στην άποψη του επιδοτούμενου τρένου χωρίς να ξέρουμε στόχο και κόστη. Έχει στοιχίσει πάρα πολύ στη χώρα μας η κακή διαχείριση και η μη σωστή πρόβλεψη για τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων. Είχαμε καταθέσει συγκεκριμένο σχέδιο, με συγκεκριμένη μελέτη, την οποία παρουσιάσαμε στο Πανεπιστήμιο Ζυρίχης, όπου υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από εταιρείες, και καλούμε τον κ. Νίκα να το δει. Το σχέδιο αφορούσε στη λειτουργία του τρένου και ως επιβατικού και ως τουριστικού και εμπορικού, αλλά με συγκεκριμένους στόχους, χρονοδιαγράμματα και χρηματοδοτήσεις.
Θεωρούμε ότι αυτό που λέγεται τώρα δεν έχει καμία απολύτως ουσία. Είναι μόνο για τα λόγια. Αν θεωρήσουν ότι θα επιδοτήσουν δρομολόγιο, χωρίς να έχουν εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του, εμείς θα είμαστε δυναμικά απέναντι. Δεν πρέπει να επαναλαμβάνουμε τα λάθη του παρελθόντος. Υπάρχει συγκεκριμένη μελέτη από ειδικούς επιστήμονες για το τουριστικό τρένο, που θα φθάνει και μέχρι τη Μεσσηνία, και έχουμε θέσει ζήτημα για το εσωτερικό δίκτυο της Μεσσηνίας.
Στη Μεσσηνία μπορεί να επαναλειτουργήσει εσωτερικά η σιδηροδρομική γραμμή και με πολλές δυνατότητες να είναι βιώσιμη. Όμως, να αρχίσουμε να λέμε τώρα ότι θα αρχίσει ο κόσμος να ξαναπαίρνει το τρένο, σε μία εποχή με τα δεδομένα που έχουμε πια, θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος. Αλίμονο αν αρχίσουμε να επιδοτούμε γραμμές οι οποίες δεν είναι βιώσιμες και φτάσουμε πάλι να πληρώνουμε εκατομμύρια ευρώ».
Β.Β.