Πρόταση Μ. Μάκαρη για προαστιακό σιδηρόδρομο


Πρόταση να αναλάβει πρωτοβουλία έναρξης συνομιλιών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους όμορους Δήμους Μεσσήνης και Οιχαλίας, με σκοπό την επανενεργοποίηση του δικτύου αυτού και την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό (ηλεκτροκίνηση) δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου, κατέθεσε ο επικεφαλής της παράταξης «Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί Πολίτες», Μανώλης Μάκαρης, προς τη Δημοτική Αρχή Καλαμάτας.
Η σχετική πρόταση του Μ. Μάκαρη έχει ως εξής: «Πληροφορηθήκαμε ότι το ελληνικό κράτος αποφάσισε την επιχορήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 750 εκατομμύρια ευρώ για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές, με τη δέσμευση ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει επενδύσεις 2,2 με 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ στα πρώτα εννέα χρόνια.
Δεδομένου ότι στο Νομό Μεσσηνίας υπάρχει ανενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο, προτείνουμε στη Δημοτική Αρχή Καλαμάτας να αναλάβει πρωτοβουλία έναρξης συνομιλιών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους όμορους Δήμους Μεσσήνης και Οιχαλίας, με σκοπό την επανενεργοποίηση του δικτύου αυτού και την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό (ηλεκτροκίνηση) δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου. Κάτι τέτοιο, μάλιστα, μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που εκπονείται αυτό το διάστημα στο Δήμο Καλαμάτας.
Συμπερασματικά, η ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς στη Μεσσηνία έχει πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες και το περιβάλλον και θα πρέπει να ασκηθεί πίεση από την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την επανέναρξη λειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου».