-Συνεργασία Δήμου και ΔΕΘ- HELEXPO A.E. με θέμα το τοπικό μας προϊόν σύμφωνα με τον Θανάση Βασιλόπουλο
Την πρόθεση της Δημοτικής Αρχής να συνεργαστεί με τη ΔΕΘ-Helexpo AE για τη διοργάνωση μιας θεματικής έκθεσης στην Καλαμάτα, με επίκεντρο το ελαιόλαδο και την ελιά, γνωστοποίησε ο δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος στη διάρκεια χαιρετισμού του στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τις εκθέσεις “Detrop Boutique” και “Artozyma”.
Ήδη, σημείωσε, τα τελευταία χρόνια στην περιοχή διοργανώνεται κάθε Μάιο εκδήλωση γευσιγνωσίας ελαιολάδου και μια συνεργασία με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα, με την αυξημένη τεχνογνωσία του, θα μπορούσε να αυξήσει την απήχηση της προβολής των προϊόντων της Πελοποννήσου.
“Για εμάς, η ελιά και το ελαιόλαδο δεν είναι απλά τα προϊόντα μας, αλλά το χρυσάφι της περιοχή μας” είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Καλαμάτας, επισημαίνοντας ότι το ένα τρίτο της ελληνικής παραγωγής ελαιολάδου -περίπου 60.000 τόνοι ετησίως- προέρχεται από τη γη της Μεσσηνίας, “που καλύπτεται στη μεγαλύτερη έκτασή της από έναν απέραντο ελαιώνα”.
Πρόσθεσε, δε, ότι στους Δήμους που συνενώθηκαν στο Δήμο Καλαμάτας ο οικονομικός αντίκτυπος του πρωτογενούς τομέα και ιδίως της ελιάς και του ελαιολάδου είναι ο κυρίαρχος.
“Η Καλαμάτα συναντιέται με το Βορρά μέσω της Detrop Boutique, που γίνεται εφαλτήριο για την προβολή και ανάδειξη της παραγωγής της περιοχής σε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ελιές” σημείωσε.
Κάλεσε, λοιπόν, τους Θεσσαλονικείς να επισκεφτούν την Καλαμάτα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η πόλη απέχει από τη Θεσσαλονίκη μόλις μία ώρα και πέντε λεπτά (αεροπορικώς φυσικά) και από τον Απρίλιο, που οι δύο περιοχές θα συνδέονται μεταξύ τους πέντε φορές την εβδομάδα αεροπορικώς, η προσέγγιση αυτή γίνεται ακόμα ευκολότερη.
Όπως γνωστοποιήθηκε στη συνέντευξη Τύπου, ο Δήμος Καλαμάτας θα παρουσιάσει το μεσσηνιακό ελαιόλαδο σε γευσιγνωσίες στη Detrop Boutique, η οποία εγκαινιάζεται αύριο Σάββατο στη Θεσσαλονίκη, μαζί με το εκθεσιακό της δίδυμο, την Artozyma, και θα διαρκέσει ως τις 24 Φεβρουαρίου.