Ταύτιση απόψεων χθες μεταξύ Μ. Χρυσομάλλη και Θ. Βασιλόπουλου
Το… κυρίως πιάτο στη χθεσινή συνάντηση του δημάρχου Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλου, με το βουλευτή Μεσσηνίας της Ν.Δ., Μίλτο Χρυσομάλλη, ήταν η χάραξη του οδικού άξονα Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη.
Εκείνο που έγινε γνωστό κατ’ αρχάς είναι ότι στη συζήτηση – γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας είναι προσκεκλημένοι και οι βουλευτές Μεσσηνίας. Λογικά θα πρέπει να έχουν κληθεί όλοι, αλλά το θέμα είναι ποιοι θα παρευρεθούν. Κι αυτό, γιατί μεταξύ των βουλευτών της Ν.Δ. οι απόψεις δε συμπίπτουν. Άλλοι είναι αναφανδόν υπέρ της “παραλιακής χάραξης”, μεταξύ αυτών και ο κ. Χρυσομάλλης, ενώ έτεροι συμφωνούν με τη “φθηνότερη χάραξη”, που φαίνεται να κυριαρχεί ακόμα και μεταξύ πολιτικού και μη προσωπικού του υπουργείου Υποδομών, με την οποία η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας κατά την περίοδο λειτουργίας και η κατασκευή με ΣΔΙΤ.
Απαντώντας για τη… διγλωσσία χθες ο κ. Χρυσομάλλης και βλέποντας το θέμα με διαφορετική οπτική, σχολίασε ότι η δημόσια τοποθέτηση του υπουργού Αχ. Καραμανλή καθυστερεί, γιατί τον πρόλαβαν τα ζητήματα του άξονα Πάτρα- Πύργος, αλλά και ο κορωνοϊός.
Πάντως, κατά τη συνάντηση, τόσο ο δήμαρχος Καλαμάτας όσο και ο βουλευτής Μεσσηνίας, τάχθηκαν υπέρ της παραλιακής χάραξης, κάτι που έχουν σημειώσει αμφότεροι κατ’ επανάληψη και στο πρόσφατο και απώτερο παρελθόν.
Ο κ. Χρυσομάλλης και χθες τόνισε ότι η… φθηνότερη λύση που κυριαρχεί στις συζητήσεις δεν έχει ολοκληρωμένη μελέτη και, επομένως, δεν μπορεί να κοστολογηθεί επακριβώς. Επιπλέον, συγκεντρώνει τη μήνιν των κατοίκων του Δήμου Μεσσήνης, αλλά και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στη ΒΙΠΕ Σπερχογείας.
Εμμένοντας ο κ. Χρυσομάλλης επισήμανε ότι αν δεν προτιμηθεί η παραλιακή χάραξη, θα προκληθούν πολλά προβλήματα στο νομό, τόσο άμεσα όσο και σε βάθος χρόνου. Αντίθετα, σχολίασε, η πρόταση την οποία υποστηρίζει έχει και ολοκληρωμένη μελέτη, όπου συμπεριλαμβάνονται τα επικαιροποιημένα αιτήματα των δημοτών, αλλά και αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν όλης της περιοχής υλοποίησής της.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη