Για την ελλιπή λειτουργία του ΓΕΦ Μελιγαλά διαμαρτύρεται ο Δήμος Οιχαλίας προς τη ΔΟΥ Καλαμάτας, ζητώντας καθημερινή εξυπηρέτηση συναλλασσομένων και διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του.
Όπως αναφέρεται σχετικά: «Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι για άλλη μια φορά το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Μελιγαλά θα παραμείνει κλειστό λόγω αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών της ΔΟΥ Καλαμάτας και, μάλιστα, έπειτα από σχετική ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Προφανώς ήταν η απάντηση της ΔΟΥ Καλαμάτας στο από 11/6/2020 έγγραφό μας με το οποίο αιτηθήκαμε το αυτονόητο! Να λειτουργήσει και πάλι το ΓΕΦ, διότι λόγω της πανδημίας υπολειτουργούσε και για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν κλειστό.
Η απάντηση στο αίτημά μας ήταν η καθολική απαξίωση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Μελιγαλά με μόνη ενημέρωση μια απλή ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Η αντιμετώπιση αυτή από τους αρμοδίους της ΔΟΥ Καλαμάτας, που όχι μόνο δε δίνουν την αρμόζουσα σημασία στο ΓΕΦ Μελιγαλά, αλλά απεναντίας εφαρμόζουν το “αποφασίζουμε και διατάσσουμε” και δεν ενημερώνουν ούτε στοιχειωδώς τους πολίτες για τις ενέργειές τους.
Οι πολίτες ξεκινούν από την Κοινότητά τους και έρχονται να εξυπηρετηθούν χωρίς να γνωρίζουν ότι είναι κλειστό και επιστρέφουν πίσω.
Να σημειωθεί ότι το ΓΕΦ Μελιγαλά ήδη λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα με έναν υπάλληλο. Και τα υπόλοιπα ΓΕΦ του Νομού Μεσσηνίας λειτουργούν σε καθημερινή βάση και με διπλάσιο έως τετραπλάσιο προσωπικό από αυτό του Μελιγαλά.
Και ερωτώνται οι αρμόδιοι της ΔΟΥ Καλαμάτας: Οι υπηρεσιακές ανάγκες της ΔΟΥ γιατί καλύπτονται μόνο από το γραφείο του Μελιγαλά και όχι από τα άλλα ΓΕΦ; Μήπως έχετε κατατάξει τους κατοίκους του Δήμου Οιχαλίας σε πολίτες κατώτερης κατηγορίας και δε χρειάζονται την εξυπηρέτηση για φορολογικά θέματα;
Δε θα υιοθετήσουμε καμία πρόσκαιρη απάντηση του τύπου ότι υπάρχουν ανάγκες και για λίγο καιρό θα γίνει αυτό.
Απαιτούμε άμεσα οριστική λύση, το οποίο σημαίνει την καθημερινή λειτουργία του ΓΕΦ Μελιγαλά και τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του».