Το ζήτημα του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, διαβάζω, ήταν στην “ατζέντα” της συνάντησης Νίκα – Μητσοτάκη στα μέσα της εβδομάδας που μας πέρασε…
Την ίδια μέρα με τη συνέντευξη του περιφερειάρχη στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι, αλλά και πολίτες, έθεσαν το ζήτημα του σιδηροδρόμου και της σύνδεσης της Μεσσήνης με την Καλαμάτα, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την ΜΠΕ του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος.
Απαντώντας τους ο διευθυντής συγκοινωνιακών δικτύων, Γιάννης Καρνέσης, ουσιαστικά “ξέκοψε” την προοπτική του τρένου, λέγοντας ότι η χώρα έχασε τεράστια ευκαιρία τη δεκαετία του ‘80- -΄90, όταν κατασπαταλήθηκαν χρήματα για το δίκτυο των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά όχι για την ανανέωση του στόλου με σύγχρονα και γρήγορα τρένα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η “κουλτούρα” του τρένου. Προχώρησε, δε, τη σκέψη του λέγοντας ότι το ελληνικό Δημόσιο δεν αντέχει να πληρώνει επιδοτούμενες γραμμές για κάτι που ουσιαστικά δεν είναι “βιώσιμο”.
Κ. Γαζ.