Ξεκινούν οι διαδικασίες για την προβολή της Καλαμάτας, με σκοπό την προσέλκυση τουρισμού, στα social media. Είναι η πρώτη φορά που αποπειράται ο Δήμος να κάνει μια σοβαρή τουριστική καμπάνια και για το σκοπό αυτό θα υπάρξει συνεργασία και με εταιρεία που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Αυτή η πρώτη απόπειρα θα κοστίσει 5.700 ευρώ, η προβολή θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες, ενώ το μεγαλύτερο ποσό θα διατεθεί για στοχευμένες χορηγούμενες διαφημίσεις σε facebook, twitter, instagram και youtube… Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Καλαμάτας ενέκρινε τη σχετική δαπάνη, ενώ την εισήγηση έκανε η αρμόδια αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη.
Κατά τη συζήτηση του θέματος τέθηκαν προβληματισμοί, από την πλευρά των εκπροσώπων των μειοψηφιών, Γιάννη Χριστόπουλου και Γιώργου Σωφρονά, σχετικά με τη σοβαρότητα του εγχειρήματος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε αδιάφορα αποτελέσματα, εφόσον δεν υπάρχει συγκεκριμένη στόχευση και δεν είναι ποιοτική η καμπάνια.
Η αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη απάντησε ότι αυτοί οι προβληματισμοί έχουν απασχολήσει την ίδια και την Υπηρεσία, γι’ αυτό και έχει αποφασιστεί η συνεργασία με εταιρεία που έχει εξειδίκευση σε αυτά τα θέματα.
Σε ό,τι αφορά την παρατήρηση του Γιάννη Χριστόπουλου, ότι η καμπάνια αυτή ξεκινάει αργά, αφού έχουμε ήδη μπει στην τουριστική περίοδο, η Ελένη Αλειφέρη απάντησε ότι δεν είναι αργά, ο εσωτερικός τουρισμός δεν έχει ξεκινήσει ακόμη και ως παράδειγμα έφερε ότι τα τουριστικά έντυπα των μεγάλων εβδομαδιαίων εφημερίδων, όπως του Βήματος και της Καθημερινής της Κυριακής, δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμη. Πρόσθεσε δε ότι ο Δήμος Καλαμάτας έχει καταχωρήσει διαφήμιση στα έντυπα αυτά, που θα κυκλοφορήσουν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.