Άνοιξε η πλατφόρμα εξυπηρέτησης για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»


Άνοιξε η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk)  για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ». Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, στόχος της δημιουργίας (helpdesk) είναι η  καλύτερη ενημέρωση – προετοιμασία των ενδιαφερόμενων και πραγματοποιείται σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά –εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ.

Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», προκειμένου να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.), αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά., στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.

Επιπροσθέτως, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: support.exοikonomo@prv.ypeka.gr

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» στην Περιφέρεια Πελοποννήσου θα ανοίξει στις 16 Δεκεμβρίου 2020.

Β.Β.