Αναρμόδιο δήλωσε χθες το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας για την εκδίκαση της υπόθεσης με κατηγορούμενους 33 αγρότες για παρακώλυση συγκοινωνίας, οι οποίοι συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις του 2016.
Έτσι, το δικαστήριο παρέπεμψε την υπόθεση στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας, από το οποίο θα ορισθεί νέα ημερομηνία εκδίκασης της υπόθεσης.
Ανακοίνωση
Αγρότες χθες βρέθηκαν στο Δικαστικό Μέγαρο Καλαμάτας, προκειμένου να συμπαρασταθούν στους κατηγορουμένους, αλλά και να διαμαρτυρηθούν για τη δίωξή τους.
Μετά την παραπομπή της υπόθεσης σε ανώτερο δικαστήριο, ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Μεσσήνης εξέδωσε ανακοίνωση, αναφέροντας μεταξύ άλλων: «33 πρωτοπόροι συνδικαλιστές αγρότες κλήθηκαν να παρουσιαστούν στο Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας για τις κινητοποιήσεις του 2016. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει ακάθεκτη τις διώξεις που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αναδεικνύοντας ότι το κράτος δουλεύει μια χαρά και έχει συνέχεια, όταν πρόκειται να καταστείλει τις λαϊκές κινητοποιήσεις. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για τις κινητοποιήσεις που έφεραν αποτελέσματα στους αγρότες, όπως, π.χ., το αφορολόγητο και την αναστολή του τέλους επιτηδεύματος για μια πενταετία. Τους ενοχλεί ότι οι μαζικοί και μαχητικοί αγώνες μας τότε είχαν κέρδη.
Χαιρετίζουμε τους αγρότες από όλο το νομό που ήρθαν να συμπαρασταθούν στους κατηγορούμενους συναδέλφους.
Καταγγέλλουμε την απόφαση του δικαστηρίου για παραπομπή των αγωνιζόμενων αγροτών σε τριμελές δικαστήριο. Συνεχίζουν να μας τρέχουν από δικαστήριο σε δικαστήριο, επειδή αγωνιζόμαστε για το αυτονόητο, μια καλύτερη ζωή για τις οικογένειές μας.
Απαιτούμε να σταματήσουν άμεσα οι δικαστικές διώξεις σε βάρος των αγωνιστών αγροτών, όλων όσοι αντιστέκονται στην αντιλαϊκή λαίλαπα και βαρβαρότητα που ζούμε.
Το οργανωμένο αγροτικό κίνημα, η αγροτιά που μάχεται για την επιβίωσή της, δεν πρόκειται να φοβηθεί και να κάνει πίσω. Καλούμε όλους τους μικρομεσαίους αγρότες να πλαισιώσουν τους αγροτικούς συλλόγους, να ιδρύσουν νέους όπου δεν υπάρχουν, να καταργήσουν στην πράξη την καταστολή και τον αυταρχισμό».
Της Βίκυς Βετουλάκη