Σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού προβλήθηκε η Καλαμάτα μέσω εξειδικευμένου online training που λαμβάνει μέρος στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου.
Στόχος της δράσης αποτελεί η καινοτόμος προβολή του τουριστικού κεφαλαίου του Δήμου Καλαμάτας σε εξειδικευμένο κοινό του εξωτερικού (tour operators, travel agents, ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφοι).
Με το online εκπαιδευτικό σεμινάριο οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του Δήμου Καλαμάτας.
Οι συμμετέχοντες στη συνέχεια λαμβάνουν μέρος σε quiz και πιστοποίηση ως Kalamata Destination Specialist για τη γνώση τους αναφορικά με τον τουριστικό προορισμό. Το ψηφιακό σεμινάριο (Online training) για το Δήμο Καλαμάτας αποτελεί μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για τον προορισμό και η οποία διαρθρώθηκε σε μία σειρά από ενότητες με αντικείμενο όπως Culture, Sports Infrastructures and Events, History, Sun and beaches, MICE and Yachting, Gastronomy και Local Products, Nature and Activities.
Κάθε ενότητα εμπεριέχει επεξεργασμένο υλικό (κείμενο- εικόνες, κουίζ, βίντεο του Δήμου Καλαμάτας) τα οποία με τρόπο πολυμεσικό και πολυτροπικό προσφέρονται στο χρήστη.
Η καμπάνια έχει πολλαπλές αλληλοσυνδεόμενες διαδρομές είτε μέσω των newsletter, είτε μέσω social media, είτε μέσα από το ίδιο το online training, το οποίο έχει τη δική του αξία και αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο του Δήμου Καλαμάτας στην ψηφιακή προβολή του.
Πραγματοποιήθηκε ήδη η αποστολή 4 newsletters σε περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς κάθε φορά, όπου παρουσιάστηκε το online training και η Καλαμάτα συνολικά ως προορισμός της ευζωίας- του wellbeing, και του πολιτισμού με έμφαση στην ασφάλεια και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων covid.
Οι επαγγελματίες τουρισμού οι οποίοι ολοκλήρωσαν το online training είναι συνολικά 40, στους οποίους το Τμήμα Τουρισμού θα οργανώσει το κατάλληλο follow up την επόμενη περίοδο μέσω fam trip και άλλων ενεργειών. Η αποστολή των newsletter θα συνεχιστεί και την επόμενη περίοδο με στόχο την ανάδειξη της Καλαμάτας ως ενός ποιοτικού, ασφαλή και δυναμικού προορισμού της Νότιας Πελοποννήσου και της Μεσογείου.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, τόνισε σε δηλώσεις του: «Επενδύουμε τη σύνδεσή μας με τα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων. Με σχέδιο και στοχευμένες δράσεις όπως η social media καμπάνια μας και τώρα το online training επενδύουμε στην εξωστρέφεια και τη γνωριμία των επαγγελματιών τουρισμού διεθνώς με τον προορισμό μας. Ενίσχυση του brand Καλαμάτας μέσα από τις ψηφιακές δράσεις και τη διεύρυνση της κοινότητας των συνεργασιών με τους επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς».