Το τελευταίο διάστημα μια σειρά από δημοσιεύματα αναφερόμενα στο μέλλον του αεροδρομίου Καλαμάτας σημειώνουν ότι από αυτό θα ξεκινήσει και επίσημα η αξιοποίηση των 23 μικρών περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Μάλιστα, με στόχο να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός μέσα στο φθινόπωρο, το Υπερταμείο προχώρησε στην πρόσκληση για πρόσληψη συμβούλων σχετικά με την αξιοποίηση του αεροδρομίου Καλαμάτας. Η ομάδα των συμβούλων θα σχεδιάσει, μεταξύ άλλων, το κατάλληλο μοντέλο μακροχρόνιας παραχώρησης. Η δε ανάδειξη του αναδόχου αναμένεται κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Η ομάδα των συμβούλων (οικονομικός, νομικός, τεχνικός) θα αναλάβει την εκτίμηση της τρέχουσας κατάστασης του αεροδρομίου Καλαμάτας από οικονομική, επιχειρησιακή και νομική άποψη, την αποτίμησή του, την προετοιμασία Επιχειρηματικού Σχεδίου, την προετοιμασία έκθεσης ή εκθέσεων με τη βέλτιστη πρόταση αναδιάρθρωσης του χρηματοοικονομικού συμβούλου ώστε να μεγιστοποιηθεί η αξία, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους και τους περιορισμούς.
Οι σύμβουλοι θα προετοιμάσουν, επίσης, εκθέσεις και προτάσεις που θα υποβληθούν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΣΥΠ σχετικά με τη συναλλαγή και θα παρέχουν υποστήριξη κατά την εφαρμογή των προτάσεων αναδιάρθρωσης και των διαγωνιστικών διαδικασιών.
Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 μηνών με δυνατότητα επέκτασης για ακόμα 12 και η αξία ανέρχεται σε 380.000 ευρώ.
Το τελευταίο δημοσίευμα που διαβάσαμε ήταν στον “Οικονομικό Ταχυδρόμο”, αναφέροντας τα εξής: “Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας – για την ακρίβεια, ο Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος»- θα λειτουργήσει και ως οδηγός βέλτιστης πρακτικής για το πακέτο των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του Υπερταμείου.
Το αεροδρόμιο Καλαμάτας έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη δυναμική αξιοποιώντας και τη θέση της Μεσσηνίας ως τουριστικού προορισμού υψηλών προδιαγραφών. Το προτεινόμενο μοντέλο είναι η αλά Fraport σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα”.