To GSIS που έγινε το γνωστό TaxisNET και τώρα έγινε myAADE

To GSIS που έγινε το γνωστό  TaxisNET και τώρα έγινε myAADE

Ο λογιστής γίνεται… υπάλληλος της ΑΑΔΕ, αλλά πληρώνεται από τους φορολογουμένους

Το TaxisNET αλλάζει και γίνεται myAADE. Είναι, πέραν των άλλων, μια επικοινωνιακή «φιλική σύνδεση» με την… εφορία σου (και όχι με την… απέναντι εφορία) και παράλληλα μια πολιτική φιλοδοξία, που «είθε» να γίνει γρήγορα πραγματικότητα.

Η νέα πλατφόρμα myaade.gov.gr θα παρέχει περισσότερες από 250 ψηφιακές συναλλαγές σε ένα πολύ πιο φιλικό περιβάλλον, τόσο για τους φορολογουμένους όσο και για τους λογιστές, εξοικονομώντας χρόνο για όλους με τον περιορισμό των επισκέψεων στις εφορίες. Οι φορολογούμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά τα αιτήματά τους και στη συνέχεια να παρακολουθούν την εξέλιξή τους μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Το πρώτο και μόνο σίγουρο είναι ότι οι λογιστές γίνονται ακόμα περισσότερο… υπάλληλοι της εφορίας, από ό,τι μέχρι σήμερα, αλλά πληρώνονται από το φορολογούμενο. Με δεδομένη ακόμα την «ψηφιακή ανεπάρκεια» / «ψηφιακό αναλφαβητισμό» της πλειοψηφίας των φορολογουμένων (και δεν εννοούμε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην οποία διαπρέπουμε ως κοινωνικό σύνολο), όλα τα γίνονται μέσω του λογιστή, με δυσκολία ανεξάρτητης χρέωσης της υπηρεσίας!

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ – ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η νέα πλατφόρμα προσφέρει:
-ψηφιακό προγραμματισμό ραντεβού και ολοκλήρωση ψηφιακά, χωρίς να υπάρχει ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας, για περισσότερες από 250 διαδικασίες

-όλες τις υπηρεσίες που οι φορολογούμενοι έβρισκαν στο TAXISNET, αλλά και μια σειρά νέων υπηρεσιών, όπως η ηλεκτρονική ρύθμιση οφειλών κ.ά.

Μέσα από το ανανεωμένο ψηφιακό περιβάλλον της πύλης, οι φορολογούμενοι μπορούν:

-να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ, βρίσκοντας γρήγορα την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει να διαχειριστούν το λογαριασμό και τα στοιχεία επικοινωνίας τους

– να μεταβάλλουν στοιχεία της επιχείρησής τους να δουν τις οφειλές, πληρωμές και των επιστροφές τους και να πληρώσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές τους

-να αποκτήσουν ΑΦΜ και κλειδάριθμο να υποβάλλουν τα αιτήματά τους ψηφιακά προς την αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ (πιλοτική λειτουργία)

-να κλείσουν ψηφιακά ραντεβού (προσεχώς) με υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ (πιλοτική λειτουργία).

Επιμέλεια στήλης: Παναγιώτης Ξεροβάσιλας
Νομικός/ Οικονομολόγος