Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας “κρίκος” ανάπτυξης της Πελοποννήσου

Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας “κρίκος” ανάπτυξης της Πελοποννήσου

Μετά τα 14 πρώτα αεροδρόμια – το πακέτο της Fraport- ανοίγει και ο κύκλος των επομένων 23 αεροδρομίων. Το πρώτο από τον δεύτερο κύκλο των αεροδρομίων που παίρνει τον δρόμο της αξιοποίησης είναι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, θέμα που αναδείξαμε από το “Θ”, ένα αεροδρόμιο από το οποίο, σύμφωνα με τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του 2019, διακινήθηκαν  341.000 επιβάτες, εκ των οποίων, οι 317.000 προέρχονταν από το εξωτερικό.

Η ίδια η διοίκηση του Υπεραταμείου υπό τον Γρηγόρη Δημητριάδη θεωρεί ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ή Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος»- είναι ο πρώτος σταθμός υλοποίησης της στρατηγικής του για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων με την εξασφάλιση σημαντικών επενδύσεων σε υποδομές και εξοπλισμό, αλλά και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μάλιστα,  ο Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, Portfolio Manager του Υπερταμείου με ευθύνη για την αξιοποίηση των 23 αεροδρομίων σε δήλωση του εκφράζει την πεποίθηση ότι «η αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας θα δώσει ισχυρή ώθηση στον τουρισμό, όχι μόνον της περιοχής, αλλά και της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου συνολικότερα.

Θα διευρύνει και αναβαθμίσει την ποιοτική αεροπορική σύνδεση της Καλαμάτας με σημαντικές ταξιδιωτικές αγορές του εξωτερικού λειτουργώντας ως καταλύτης για την περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, με προφανή ωφελήματα για την κοινωνία και την οικονομία της ευρύτερης περιοχής».

Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τον περασμένο Μάιο από την Θεσσαλονίκη και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» κατά τη διάρκεια της ειδικής εκδήλωσης για τα εγκαίνια των 14 αεροδρομίων διαχείρισης Fraport Greece, είχε προδιαγράψει το τι θα συμβεί στη Καλαμάτα υπερασπιζόμενος το μοντέλο σύμπραξης κράτους και ιδιωτών.

 Στην παρέμβαση του – διαθέσιμη στο primeminister.gr– είχε επισημάνει και τα εξής: «Τέτοια θετικά μηνύματα, συμπράξεων κράτους και ιδιωτών, φτάνουν από όλα τα πεδία των ιδιωτικοποιήσεων: τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς σε σύμπραξη με Cosco, από, προφανώς, την σημαντική επένδυση στα περιφερειακά αεροδρόμια σε συνεργασία με την Fraport, την συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την FS Italiane. Γι’ αυτό και στον ίδιο δρόμο θα βαδίσουν αμέσως μετά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας αλλά και μία σειρά από περιφερειακά λιμάνια».