Στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας δίνεται η δυνατότητα ένας δημότης να στείλει αίτημα για προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζει στην πόλη, προκειμένου ο Δήμος, αν είναι εφικτό, να προβεί στις ανάλογες ενέργειες.
Στο παρελθόν αυτή η υπηρεσία λειτουργούσε άψογα και, μάλιστα, γινόταν γνωστό στο δημότη ποιος υπάλληλος «χρεώθηκε» το αίτημα, όπως και η εξέλιξή του.
Προχθές επικοινώνησε μαζί μας αναγνώστης, που μας είπε για πρόβλημα που υπάρχει στη συμβολή των οδών Λυκούργου και Οδυσσέα Ανδρούτσου και έχει να κάνει με την κάκιστη κατάσταση του οδοστρώματος.
Όπως μας ανέφερε, έστειλε ηλεκτρονικό αίτημα στις αρχές Οκτωβρίου, του ήρθε το αυτοματοποιημένο μήνυμα, αλλά δεν υπήρξε καμία εξέλιξη, ούτε ηλεκτρονικά αλλά, κυρίως, ούτε παρέμβαση στο σημείο!
Άραγε, η χρήσιμη αυτή υπηρεσία για τους δημότες λειτουργεί;
Π.Μπ.